Imi deschid ochii usor din cauza unei raze de soare ce mi se aseaza pe ochii formand un curcubeu alături de picaturiile de zăpadă topita scursa pe geam. Caut cu o singura mana pe noptiera si in sertar telefonul pentru a oprii alarma zgomotoasa. Oftez usor si ma uit langa mine cautandu l... Dar zambind trist imi dau seama ca nu v a avea sa revina vreodata.
Scutur putin din cap si ma dau jos din pat merg usor către usa vrand sa cobor in living. Ajunsa jos ma uit in jur si imi trec mana prim par.Eu: oh e un dezastru aici!
Mă uit în jur și văd numai haine aruncate ici colo , ambalaje de la chips uri și alte prostii, podele murdare si geamuri prăfuite alături de alt mult praf peste tot. Scutur iar din cap și merg la bucătărie să îmi fac ceva de mâncare , din obișnuință scot două boluri unul pentru mine altul pentru el. Îmi dau seama de greșeala făcută și îl pun înapoi , câteva lacrimi îmi apar în ochi dar trag o gură de aer și imi revin. Așez bolul pe masă si scot din frigider o cutie goală de lapte.
Eu: Oh.. Nici măcar cumpărături n am făcut .
Trecuseră doar 7 luni de la accident mă simțeam teribil aveam impresia că totul era din cauza mea așa că am preferat să stau singură în casă zilnic cu excepția zilelor în care mergeam la facultate. Prietenii încercau să mă facă să mă simt bine și să îmi spună că nu este vina mea că el a murit, doar că simteam o vinovăție că n am putut proteja nici măcar persoana pe care o iubeam cel mai mult.
Astazi am decis sa fie ~ self day ~ dupa mult timp sa am grija si de mine, sa fac curatenie sa merg la cumparaturi si sa ies poate putin si in oraș.Eu: cu ce ar trebuii sa incep oare?
Oftez si ma uit in jur totul era ca dupa o furtuna. Incep sa strang gunoiul in saci pe care mai apoi ii asez langa usa pentru a ii duce la tomberon. Ma apuc de haine punandu le in cos ca mai tarziu sa le bag la spălat. Spal vasele, curat si arunc ce nu mai este bun in frigider.
Dupa ore bune de curățenie ma asez pe canapea, imi las capul pe spate si închid ochii obosita. Stau cateva minute apoi ma ridic si merg spre baie pentru a face un dus inainte de a ma duce la cumparaturi.
~skip time~
Dupa terminarea dusului ma asez la masuta mea de machiaj si încep sa ma aranjez desi nu o mai facusem de ceva vreme.
Termin machiajul apoi ma ridic incercand sa caut ceva cu care sa ma imbrac. Caut printre haine apoi decid ce haine sa imbrac, le asez pe pat si incep sa ma imbrac. Dupa cateva secunde termin si imi dau cu parfum unul dulce deoarce acestea erau preferatele mele. Ma uit in oglinda zambind slab si trecand usor cu mana prin parul răvășit dupa schimbatul hainelor.( make up si hainele)
Imi iau telefonul, cheile si portofelul coborand iar in living. Ajung pe holul mic dintre bucatarie si sufragerie si imi iau din dulapul de pantofi o pereche de adidasi negri cu platforma. Deschid usa oftand si ies din casa, dupa ce inchid usa o iau usor pe străduță in jos spre magazinul alimentar. Casc odată sau de doua ori din cauza oboselii si merg agale pe strada, ajung in fata magazinului si intru incercand sa zambesc dar nu cat sa fac vanzatorul sa se simta inconfortabil. Iau un cos albastru de cumpărături si incep sa ma plimb printre micile raioane pline de mancare, snacks uri si multe altele. Ajung in fata unui raion de ramen si alte mâncăruri. Pun in cos o punga cu multe pachete de ramen instant apoi iau niste Kimchi, alge sarate si multe alte chestii precum, triunghiuri de orez invelite in alge cu umplutura de somn si altele cu fasole rosie, tteokbokki, gochujang, soju si alte snacks uri si produse pentru gatit.
Ajung la casa de marcat si pun cosul pe pe banda lasand casierul sa isi faca treaba iar eu ma strecor printre raioane pana in spate unde se afla un congelator de inghetata, iau cateva apoi iau si un pahar cu gheata si cateva plicuri de ceai gata preparat. Ma intorc la casa si ii le intind si pe acestea. Dupa ce termina de scanat si pus in sacosi baiatul imi zambeste spunându-mi pretul. Imi scot cardul si il apropii de aparat apoi ii zambesc slab si iau sacosile.
Ies din magazin apoi pornesc iar spre casa. Sincer ma simțeam destul de bine ca am vazut si alte persoane si am luat o gura de aer. Sa stau numa in casa devenise usor sufocant.____________
Sper sa va placa si capitolul acesta.
Daca vreti sa știți anumite lucruri precum : cum arata personajele sau mancarea pe care au cumparato etc. Imi puteti lasa com si voi face si cap separate pentru fiecare ^^ ❤️