0-1

599 39 41
                                    

🖤⛓
27.11.2020
-
chap 01 : story two of us are begins

2020 - chap 01 : story two of us are begins

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

########################################

kyungmin pov

Kon'nichiwa, watashi no namae wa mashiho desu.
(hello, my name is mashiho)

"awwww my husband!!!youu so handsome amuah muah muah muah!!!!!"

seperti orang gila—tapi takpelah asalkan aku dapat tengok suami aku dekat live~(TV)

eoh?aku belum perkenalkan diri aku lagii yoo!!aku kyungmin~~jantina perempuan yang berumur 18 tahun mengikut umur korea(¿)hueh!!aku asal korea bro~aku seorang fans yang terlalu finatik dekat idol yang bernama takata mashiho~~tak nak tanya kenapa?ohh!!mestilah sebab dia comell dan all-rounder!!

"eh tepi sikit~aku pun nak tengok tv juga"

badan aku di tolak kuat oleh seseorang yang aku benci,noh sebenarnya tidak~dia haruto~kawan baik aku dari kecil~idk lah nak cerita macam mana tapi dia ni selalu ganggu dan kacau aku~~seperti yang sekarang ni~elok aku tengah berfanatik dengan mashiho dia perginya tukar siaran lain~

"bodo tukar balik siaran tadi aku tak habis lagi tengok live mashiho"

haruto tidak menjawab,dia cuma—
jeling.

jap haruto jeling aku?uishh tak gunaa

"kau pahal jeling aku?"

dia still diam dan asyik melayan siaran tv love revolution dia~~wahh ada part kiss scene
( ๑ ิټ ิ)🥕🥕

"bengong kau jawab soalan aku atau kau aku halau dari rumah!!senang2 hati masuk rumah orang tak bagi salam pastu tukar siaran,kau ingat ni rumah kau ke?!!"

dia jeling aku kembali—eh mamat ni lahh!!

"buat apa kau nak tengok live mashiho tu,dia bukannya tahu kau wujud pun~~"

ada pun mulut-ingatkan dah bisu tadi..tapi..betul juga kan apa yang dia cakap—

"daripada kau tengok muka dia dekat live,lebih baik kau tengok muka aku~"

wahhh!!!ayat diaa~~benar-benar buat aku rasa nak termuntahh~~

"bro aku tak nak dengar kata-kata kau~~tu remote akuu~~bagi balik!!!"

aku cuba rampas remote tv dari tangan haruto tetapi~dia terlebih dulu berdiri~~

dengan tinggi badan dia yang 183cm dan aku yang 151cm aku tak yakin boleh capai remote tv tu~

hishhh aku tak bolehlah!!aku jengket dia jengkett~~taulah tinggi!!dasar raksasa

"njeng,bagi aku remote tu sekarang~~kaki aku sakit waeng nak jengket2 ni"

"tak nak."

hanya dua patah perkataan dia balas dan jelir lidah dekat akuu~~elok gunting lidah tu baru tahu.

"bagilah woii!!!kalau tak aku report dekat mak dengan ayah aku sebab kau masuk rumah aku tanpa minta izin diorangg!!"

handphone di dalam poket baju aku keluarkan dan mula mendail nombor mereka~~jap2 tapi sebelun tu aku tengok muka haruto macam takut,,jadi dia cepat-cepat memberi remote tv kepada aku,,wahh!!hebat betul~~

"tak adil.sebut nama family untuk takutkan aku."

dia kemudiannya duduk kembali di atas lantai dan menyandarkan badannya dia sofa.popcorn di tepinya dia capai lalu memakannya,,

jap dari mana dia dapat popcorn tu?mollayo~apa2 jerlah malas nak ambil tahuu~~

aku menukar siaran tv ke live mashiho kembali,,nasib baik belum habis,kalau dah habis memang kepala haruto aku patahkan.

mashiho ;もうすぐ、日本でのパンデミックは終わります。もしかしたら、その時にファンミーティングをするかもしれません。なぜなら、私はマシュメロに会いたいからです!!!
[The pandemic in Japan will end soon.Maybe i will have a fanmeeting because I want to see my marshmallows!!]

live mashiho tiada subtitled,jadi aku cuma melihat muka mashiho.kalau dia senyum,aku ikut senyum,,kalau dia gelak aku pun gelak.(yaya kerana aku tak faham bahasa japan)

"kau ni tersengih-sengih macam monyet ni,kau faham ke apa dia cakap?"

"kau kalau tak ganggu aku tak boleh ke?"
aku membalas pertanyaannya tanpa menoleh sedikit pun kepala kepada dia

"takdelahh~~aku cuma peliks dengan kauuu—"

"tutup mulut kau njeng atau aku gunting mulut kau."

krikkk~~

alhamdullilah baguslahh~~akhirnya dia senyap jugaa~~fuh tak sia-sia aku ugut diaa~~

teach ; harutoWhere stories live. Discover now