🖤⛓、
chap 09 : second day with a new book########################################
"baiklah,sebelum kita mulakan mata pelajaran Bahasa Jepun,amareylah sama-sama kita menadah tangan agar haruto dan kyungminn berjodoh"
kyungmin memandangnya dengan muka
"kau dah lama hidup ke?"...dan korang takkan tak kenal haruto macam mana kann~dia pergi smirknya dekat kyungminn dengan sengaja nak bagi kawan tu sakit hati ( ๑ ิټ ิ)kerana tidak tahan dengan perangai si haruto,kyungmin terus bertukar ke topik lainn
"bahagian mana yang kau cakap nak ajar aku tuu?"
" aku nyaris terlupa tadi, terima kasih sayang kerana ingatkann i~( ๑ ิټ ิ ) "
tbh,kyungmin tayang muka jijik dekat haruto.
"menyesal pula aku ingatkann kauu~"
"diam.mari kitaa kembali ke tajuk kitaa balik"
kyungmin mengganggukk~~
"jadi kyungg~~disebabkan kau ni jenis manusia yang tak reti beza mana satu adab baik dengan buruk,,meh sini aku tolong ajarkannn untukkk kauu"
"adab apa bengong?"
"tingkah laku kauulah bengapp~~kau lupa ke yang kau suka datang terus sergah orang tanpa bagi salam.lepastu,masuk toilet dalam bilik aku tanpa ketuk pintu terlebih dahulu..dan kau juga suka sangat jeling-jelinggg akuu~~sila beri perhatian ya,dekat jepun nanti kau dilarangg buat macam tu~~"
"kalau aku buat jugaa?"
haruto pov
melawan kau ya~~nasib aku sayang, kalau takk hshshshshhshshs
buku yang telah lama disediakan di atas meja aku ambil lalu memberi kepada kyung~~
"untukk apa kau bagi aku buku ni ? "
"jangan banyak soal boleh tak? jelas2 dekat depan tu dah tulis tajuk kan~"
"oh?"
"nak pandai bahasa jepun bukan hanya sekadar mengajar je, sekali sekala kau kena beli buku-buku macam ni juga untukk tingkatkan bahasa jepun kau..lagi satuu~~kau kena selalu tengok cerita jepun.."
"anime?"
"ya,,anime yang beri banyak impak positive, bukannyaa mature"
YOU ARE READING
teach ; haruto
FanficTREASURE •트레저• ❝ Teach me Japanese, I'll pay you ❞ 𝒘𝒂𝒕𝒂𝒏𝒂𝒃𝒆 𝒉𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐 / 𝒉𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐 𝘛𝘙𝘌𝘈𝘚𝘜𝘙𝘌'𝘴 𝘍𝘢𝘯𝘧𝘪𝘤2021 @mashihoniee