0-7

127 23 121
                                    

🖤⛓、
chap 07 : fainted or DIE ?

########################################kyungmin menatap haruto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

########################################
kyungmin menatap haruto.ada sedikit rasa boring apabila melihat haruto yang sedang melakukan video call dengan ayahnya

"haruto , raishū nihon ni iku junbi wa īdesu ?"
"haruto,kamu sudah bersedia untuk pergi ke jepun minggu hadapan?"

"junbi ga dekite iru hitsuyō ga arimasu !!! itada—"
"sudah lama bersedia!!! cumaa—"

"tada?"
"cuma apa?"

"haruto wa anata ni kyoka o motometai , chichi , harutoha kangaete iru , harutoha inchido kyungmin o watashitachi ni ie ni tsurete ikitai to omotte iru. tamani kare wa soko ni ikanai nodesuga , haruto ga kanojo o tsurete kite mo daijōbudesuka ?"
"haruto ingat haruto nak bawa kyungmin sekali, sekali sekala dia tak pernah lagi pergi ke sana, takde masalahh kann kalau dia pun ikut haruto sekali?"

di dalam vc tersebut Encik Watanabe menggeleng dengan laju tanda tidak setuju

"kanojo wa kangokujin no. koko no manā wa onajide wa arimasen"
"kyungmin korea asli ,haruto.adab di sana dan di sini tidakk samaa"

"Otōsan wa sore nī tsuite shinpai suru hitsuyō wa arimasen.harutoha imakare no senseidesu..harutoha go de deau hito to anashi o suru no ni kurō shinai yō ni.nihongo hanasu yō ni oshiete imasu.soshite sono manā ni tsuite ~~haruto ga oshiete kuremasu.ashita?."
"ayah tak perlu risau pasal perkara tu.haruto sedang jadi tutor dia sekarang.haruto ajar dia bahasa Jepun supaya dia tidak kesusahan nak berinteraksi dengan orang yang baru dia jumpaa..dan tentang adab tu pula~~haruto akan ajar diaa..mungkin esok?hshshshhs"

Ayahnya ketawa~ sudah tahu makna dari haruto~

"haruto ? kyungmin ga sukidesu yo ne?"
"kamu suka kyungmin ya haruto?"

senyap.
haruto sendiri tidak tahu mahu membalas apa.dia memang menyukai kyungmin tapi dia tidak berani untuk mengaku di depan ayahnya sendiri..

"otōsan haruto tsūwa o shūryō suru hitsuyō ga arimasu.atode mata oshaberi shimasu.goodbye dad"
"err ayah.haruto letak panggilan duluu yaa~lain kalii kita bersembang lagii,bye bye dad~"

haruto terus menamatkan panggilan video dari ayah ya tersebut.sedikit lagi nak kantoi~~sudahlah dari tadi kyungmin pandang dia dengan muka heran lagi dia nak mengaku dekat ayah dia yang dia suka kyungminn~~ohh noo boleh merah mukaa haruto nanti.

"lama betul kau sembang dengan ayah kau~aku yang duduk atas sofa ni pun dah sampai berkulat tunggu kau bila nak end call"

dia meletakkan handphonenya di atas mejaa berhadapan dengannya,dan setelah itu dia memandang kyungminn~

teach ; harutoWhere stories live. Discover now