Part 18 : Kidnapper [ II ]

509 33 2
                                    

//Di Perlabuhan Seoul//

En.Amir, En.Baekhyun, V, Jungkook, Suga, Rapmon,Jin, Jimin dan J-Hope sudah berada di perlabuhan tersebut. Tetapi penculik tersebut tidak berada di situ. Kemudian, telefon En.Amir berdering. Dia terus menjawab panggilan tersebut. Dia membuka loud speaker agar yang lain dapat dengar.

???? : Hahaha.. Kenapa tercegat kat situ? Amir.. Amir.. Kau ni dari dulu memang bodoh~

En.Amir : Woi!! Mana kau pengecut?! Bagi balik anak dan isteri aku! *jerit*

???? : Kitorang ada dalam bangunan lama tu. Tengok la tepi kau. Mesti ada bangunan lama tu~

Jungkook : Tu! Bangunan tu Appa!! *tunjuk*

En.Baekhyun : Amir! Jom!

En.Amir : Kau jangan sentuh diorang! Kalau tak...

???? : tutt tuttt tuttt..  *panggilan dimatikan*

BTS : Kajaa!! *lari ke arah bangunan*

//Dalam bangunan lama//

Setibanya di sana, En.Amir dan En. Baekhyun diserang oleh penjahat tersebut. Mereka turut membelasah ahli BTS. Namun, BTS tidak mengalah dan terus membelasah mereka bertubi-tubi. Jungkook dan V menaiki tangga untuk ke tingkat dua, kemudian V terdengar suara Eunji menjerit " Tae Oppaaa!! ". V terus menendang pintu bilik dimana Eunji dikurung. V menumbuk penculik tersebut bertubi-tubi sehingga penculik itu pengsan. V terus membawa Eunji keluar dari tempat tersebut.

Jungkook menyimpan pen (alat komunikasi) dalam poket seluarnya dan dia berlari ke tingkat 3,4 dan tingkat 5. Setibanya dia di tingkat 5, seorang lelaki berbadan sasa menumbuk perut Jungkook.

???? : Hahaha.. Lembik betul budak ni! *tumbuk*

Jungkook : Ma.. Mana Asya.. *bangun berdiri*

???? : Jangan nak sibuk lah!! *pukul dengan kayu*

Jungkook : Arghh!!! *terjatuh*

Jungkook menjerit kesakitan apabila dia dipukul. Asya terdengar suara Jungkook dan dia terus menjerit nama Jungkook. Jungkook terdengar jeritan Asya dan dia bingkas bangun untuk selamatkan Asya. Namun, lelaki tersebut masuk ke dalam bilik Asya dikurung dan dia menampar pipi Asya. Jungkook terkesima dan serta merta riak wajahnya bertukar.

Asya : Ahhh!! Sakit la bangang woi!! *jerit*

???? : Kau diam!! *tumbuk*

Asya : Urghhh.. Sak.. Sakit.. *tersembur darah*

Jungkook : Tak guna!!!!! *lari + tendang dari belakang*

???? : Adoi!! *terjatuh*

Jungkook membelasah lelaki tersebut tanpa belas kasihan. Dia terus membelasah sehingga lelaki tersebut tidak bermaya. Kemudian Jungkook membuka ikatan di kaki, mata dan tangan Asya. Asya terus mendakap Jungkook dengan erat sambil menangis.

Asya : Oppa.. Asya takut.. *nangis*

Jungkook : Takpe.. Oppa dah selamatk...

Belum sempat Jungkook menghabiskan kata-katanya, kepala Jungkook dipukul dengan pemukul besbol. Asya terkejut apabila Jungkook terjatuh di hadapan matanya sendiri.

Jungkook : Asya.. *kepala berdarah*

Asya : Oppa!! Jangan tinggalkan Asya!! *nangis*

???? : Hahaha!! Padan muka kau!! *tarik Asya* Ikut aku!!

Asya : Tak nak!!! *tolak* Jungkook!! Bangun!! *nangis*

???? : Ikut je lah!! *tampar*

Asya : Ahh!! *terjatuh*

°• The Galaxy Of Love •° +JJKWhere stories live. Discover now