Örökre veled<3

793 50 29
                                    

*Dream szemszöge*
Miután tegnap elhagytam a gimit, egyből a férfihez mentem az erdőbe.

Dream:Nem kell több drog...
Férfi: Ugyan miért nem? Ezt már megbeszéltük. Tudom hogy szükséged van rá...A drog tesz boldoggá,nem igaz?
Dream:Engem nem... Eldurvultam... Öngyilkos akartam lenni. Megijesztettem a kiszemeltemet,és bántottam 2 legjobb barátomat.
Férfi:Ó a gyerek szerelem...Na és? Minden barát veszekszik!
Dream: Úgy bántottam őket,hogy kórházba jutottak.
Férfi:Oh...Szar ügy kölyök.
Dream:Az...
Férfi:De attól nekem kell a pénz! Nem akarsz cigit venni? :D 5000ft 4 csomag hehe :)
Dream: Kussolj és többet nem akarlak látni te barom...Szerezz munkát. El sem hiszem hogy rávettél erre te fasz. Na cső!

Dream otthagyta a férfit azzal a gondolattal,hogy majd ha lesz szabad ideje,akkor feljelentést tesz ellene. De most nem volt ideje. Azon agyalt hogy mondja ezt el George-nak... Úgy gondolta,majd holnap. Hisz holnap úgyis szombat. Hazament és aludt.

Másnap 13:00-kor kelt mert napok óta nem aludt. Megnézte telefonját, és látta hogy George kereste. Örült neki hogy érdekli George-ot hogy mi van vele. Meg is nyitotta.

Gogy<3:Szia Dream. Remélem jól vagy. Várom hogy beszélgessünk már...

Te(Dream): Szia George... Jól vagyok... Ha szeretnél még beszélni akkor gyere ide: ....

Pár perc múlva érkezett is válasz.

Gogy:Oké 10 perc! Ne késs!

Te(Dream):Nem fogok Gogy :)

Dream elindult a megbeszélt helyre.

*Dream szemszöge*
Vártam egy 5 percet mert előbb elindultam hogy véletlenül se késsek.
Pár perc múlva meg is érkezett George.

Dream:Szia Gogy...
George:Szia Dream...
George közelebb jött hozzám,és megölelt.
Meglepődtem,mert általában nem szeret hogy mondjam..."Nyálaskodni",de most ő ölelt meg. Vissza öleltem... Nagyon jó érzés volt...Minta csak az enyém lenne. Szerettem magamhoz tudni. Régóta tetszik George. De nem szeretem bevallani magamnak. Én a legmenőbb srác bisex? A nagy csöcs kell az összes többi fasznak a suliban. Végülis az számít hogy én boldog legyek. És ez akkor van amikor George-al vagyok...Leszarom más véleményét. Akinek nem tetszik, azt megverem, vagyis nem...

George:Jól vagy Dream? Szeretném tudni mi volt tegnap...
Dream:Oh hát persze...Nos tudod mire képes a drog...
George:MIVAN???
Dream:Nyugi nyugi...Csak 1 hete egy férfi rávett engem...Ez miatt volt minden. Nagyon sajnálom Sapnap-et és Karl-t...És téged is.
George: Én sajnálom hogy haragudtam rád... De mondd csak,hogy tudott ilyen könnyen rávenni erre?
Dream: Szomorú voltam, úgy gondoltam,ez talán segíthet...
George:Kérlek mondd el mi volt a baj...
Dream: Sajnálom de ha ezt elmondanám,akkor megutálnál engem.
George:Jó akkor titkolózz hátha megint droghoz fordulsz.

George hátat fordított nekem,és durcásan lehajtotta a fejét. Én nem szerettem volna megint összeveszni vele, ezért magam felé fordítottam,felemeltem és megöleltem. Visszaölelt engem... (Kb így néztek ki😏):

(Csak telefon nem volt Dream-nél)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Csak telefon nem volt Dream-nél)

George láthatólag meglepődött,mert nem nagyon szoktam emelgetni...A szívverése is felgyorsult. Éreztem...

Dream:Az a bajom,George,hogy te nem szeretsz...
George:De Dream én ilyet sosem mondtam!
Dream:Nem úgy értem...Én szeretlek George. Jobban szeretlek mint csak egy barátot.
George:Oh Dream én-
Dream:Tudom hogy te nem szeretsz, sajnálom nem akartam tönkre tenni ezzel a barátságunkat... De meg értem miért nem szeretsz...Te nem vagy bi,sokkal szebb vagy mint én...10/11-es,cuki vagy és utálod az erőszakot...

Letettem a karjaimból az apró fiút,és elindultam szomorúan,amíg ő csak némán állt. Egyszer csak megfogta a kezemet,és visszahúzott.

George: Ki mondta hogy én nem vagyok bi?...És amiket mondtál...tényleg így gondolod?
Dream:Igen...Hát persze! Eszméletlen szép,cuki és hot vagy...
George:Ó Dream...Én ugyan ezt mondanám el rólad!
Dream:Mi? T-tényleg? Nem prankelsz m-meg semmi?
George:Én a szerelemmel nem prankelek...
Dream: Szerelemmel?...
George:Szerelemmel! ...

Én le voltam sokkolódva,viszont nagyon örültem. Egy hang sem jött ki a számon.
George viszont ahogy láttam,nem bírta tovább. Közelebb jött hozzám,lehúzott magához a pulcsimnál fogva,és megcsókolt. Imádtam... Ez a csók kb 3 percig is eltartott...Egymás szemébe néztünk egyfolytában... A gyönyörű kék és barna szemei... Nagyon szerettem a kis arcát...Örökre az enyémnek éreztem... Nem tudtam irányítani magamat. Lehúztam a fűbe,(ugyanis egy rétre mentek) és felé feküdtem. Levettem a pólómat de nem akartam, hogy akármi komoly is történjen. Azzal is elégedett voltam,hogy csókolóztunk,és hogy ✨ő✨ viszont szeret<3 Csak néztünk egymásra,majd úgy gondoltam,rakok egy kis zenét... A zene végül a: Glass Animals-Heat Waves lett. Mindkettőnk kedvence.

Sziasztook! Ez lett volna a nagy szerelmes rész:] <3 Remélem tetszik. Ma elkezdem írni a kövi részt,de nem hiszem,hogy ma még kész lesz. De lehet nem tudom. Sztem holnapra lesz kész! De ha nagyon lesz kedvem,mondom hogy még ma<3 Sziasztook<33

Dnf || Forró szerelem [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now