Buli

303 45 13
                                    

Time skip-December 30. 20:12

*George szemszöge*

Ahogy vártam,apám megengedte hogy elmenjek a buliba. 21:00-kor kezdődik. Van időm elkészülni.

Fogat mostam,letusoltam, mivel lazán veszem ezt az egészet,ezért egy haspólót vettem fel,ami fekete volt egy szakadással a hátán. Testhez simulós volt,tök kényelmes. Egy egyszerű farmert vettem fel hozzá. A színe fekete volt. Vettem fel pár gyűrűt is,pontosabban azt,amit Dream-től kaptam.

Kicsit be vagyok szarva, egyedül még nem voltam buliban. Nem volt velem Dream... De egyszer legalább ezt is ki kell próbálni... Komoly dolog nem fog történni... Remélem/Azt hiszem...

20:55. Ez nem házibuli volt.. Egy rendes. Izgultam. Csodálkoztam,mert elég közel volt a hely. 21:00. Pont időben. Beléptem az ajtón,és a Heat Waves zene játszódott... Dream jutott erről eszembe... A kedvenc zenénk.

Sometimes all I think about is you...

Egy csapat kurva sétált felém. Tudtam mit akarnak,ezért el is küldtem őket a picsába.
George: Húzzátok el a beleteket.
Csaj1: Bunkó vagy.
Csaj2: Jaa.
Csaj3: Menjünk el!

Menjetek is...Idióták! A pulthoz mentem kérni valamit,mikor egy ismerős hang szólt bele a kérésembe.

George: Egy *mutat* olyan lenne-
Karl: Én is egy olyat kérek. Én fizetek!
Pultos: Rendben.
George: Karl? Mit keresel itt? -Nyúltam a pénztárcámba,mivel nem akartam hogy ő fizessen.

Karl megfogta a kezemet és visszanyomta a pénztárcámat a zsebembe.

Karl:Hagyd csak! Tudod... Összevesztem Sapnap-el...
George: Na ne! Én is Dream-el. Vagyis... Szakítottunk...
Karl: Sajnálom... Nagyon jól nézel ki.
George: Köszi,te is!
Karl: Igyuk meg ezt a-valamit és menjünk táncolni!
George: Oké!

Pár perc múlva bementünk Karl-al táncolni,viszont kb fél óra után teljesen felszívódott. Sztem kiütve fekszik valahol... A zene egy másikra váltott.
GUY.exe . Szerettem ezt a számot,de muszáj voltam leülni. Nagyon szédültem.  Nem szoktam sokat inni,de tánc közben ittam egy párat... A hatalmas terem szélére sétáltam,mikor a nagy tömegben véletlenül megpillantottam Dream-et.

Ezt nem hiszem el... Összenéztünk,majd gyorsan szabadulni próbált a tömegből és felém jött. Persze hogy elfutottam. Rohantam a férfi mosdó felé. A józan emberek hülyének néztek. Bementem a férfi mosdóba,és bementem az egyik fülkébe. Hallottam hogy valaki belépett.

Dream: Georgie... Elfuthatsz,de el nem bújhatsz...

Befogtam a számat és levegőt sem vettem. Hirtelen már csak arra lettem figyelmes,hogy bement a mellettem lévő fülkébe. Az egyik pillanatról a másikra,már mintha ráállt volna a wc-re. Mivel a fülke felül nem volt már elzárva,ezért hirtelen átmászott az én fülkémbe. Legnagyobb örömömre beragadt az ajtó,és nem bírtam kinyitni. Elég kicsi volt a fülke. Egybe voltam zárva az emberrel aki elől elfutottam.

Dream: Megvagy! Miért menekülsz el?
George: Hmm nem is tudom ki az az ember aki akármikor megüthet,sőt,meg is ölhet...
Dream: Persze... Ezt már megbeszéltük. Téged sosem bántanálak.
George: Akár szexuálisan-
Dream: Jézus George nyugi már nem erőszakolnék meg senkit,vagy ilyesmi.
George: Pff pont te nem aki most is az én derekamat fogod.

*Dream szemszöge*

Tényleg az ő derekát fogtam. Észre sem vettem. Esküszöm nem szándékosan. Gyorsan el is engedtem.

Dream: Nem volt szándékomban. Reflex volt,mert megszoktam hogy szeretjük egymást nem úgy mint most...
George: ...
Dream: Amúgy... Remekül nézel ki ebben a ruhában.
George: Mit keresel itt?
Dream: Nahát csak nem azokat a gyűrűket vetted fel amit tőlem kaptál?
George: Válaszolj a kérdésemre!
Dream: Hát ajánlották ezt a helyet,de elsőnek nem akartam eljönni,majd Karl írt hogy itt vagy...
George: Mivan? Karl? Követtél?
Dream: Karl is azt akarja hogy megint összejöjjünk..
George: Hogy érted hogy Karl IS ?
Dream: Mindenki azt akarja.. Én,Sapnap,Karl... És tudom hogy te is...
George: D-dehogy... Utállak.
Dream: Kérlek mondd el mivel bántottalak meg ennyire!
George: Kiraktál a saját házam elé. De ez még semmi. Titkolózol és olyanokat mondasz,amiket fel sem fogsz mennyire fájnak nekem.
Dream: Nagyon sajnálom...
George: Mutatsd meg mi van a kezeddel.
Dream: Nem leszel mérges?
George: Attól függ.
Dream: Ahjj...

*George szemszöge*
Ezt nem hiszem el... Dream lassan lehúzta a kezéről a kötést,és a karja...

George: Dream?... Mi történt?...
Dream: Tudod... Voltak nehéz időszakaim.
George: Pont te ezt műveled magaddal?
Dream: ...
George: De ezek újak... Miért?
Dream: Ha elmondom magadat fogod hibáztatni.
George: Nem! Mondd!
Dream: Én mondtam hogy hiányzol... Nem is tudod mennyire... Na meg a szüleim... Egy másik országba költöztek... Egyedül hagytak amikor hatalmas szükségem lett volna rájuk...
George: Dream én ... Nagyon sajnálom. De ez tényleg miattam van. Miért haragudtam rád? Akkora egy fasz vagyok...
Dream: Nem vagy az. Szerencsére már nem csinálom... 1 napja ...
George: Nagyon sajnálom Dream...
Dream: Én is...

Szóvall most hirtelen ennyit rakok ki... Ma még elkezdek egy új részt,nem tudom mikor kerül ki. Remélem tetszik! Ha igen kérlek vote-oljatok<3 Ez sokat jelentene<3 Sziasztook<33

Dnf || Forró szerelem [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now