03

3 1 1
                                    

Když doučování skončilo, pan Dongwook mi řekl bych tu zůstala, že si ještě se mnou musí promluvit. 

Třída nabrala chladné osamělé atmosféry. Všichni už odešli a bylo rozsvícených jen pár světel .. Čekala jsem na Dongwooka který si dělal kafe ve svém kabinetu.. teda aspoň mi tvrdil že si jde jen pro kafe.. Uběhlo pár minut a mně to začalo být podezřelé.. Vstala jsem a šla se porozhlédnout na chodbu. Všude tma.. nikde nikdo.. Vyšla jsem naproti kabinetu pana Dongwooka a čekala že třeba usl nebo si něco udělal.. když jsem přišla ke kabinetu, viděla jsem že se v něm svítí a slyšela divné zvuky. Někdo se tam až podezřele moc psychopaticky smál..a zněl jako Dongwook...A pak tam byl někdo kdo prosil o smilování - zněl jako můj spolužák... Co se tam děje?... najednou jsem slyšela jak dotyčná osoba s hlasem mého spolužáka zakřičela bolestí a moje zvědavost dosáhla svého maxima. Rozrazila jsem dveře a viděla Roberta připásaného k tabuli. Všude byla krev a Dongwook mu zařezával skalpel do paží.

,, jdeš právě včas ". usmál se na mě Dongwook, vzal mě za ruku a  přitáhl mě blíž k tabuli. Dal mi skalpel do ruky a pronesl ,, řízni si " ... na to jsem se ho jen nechápavě zeptala na důvod, přičemž mi řekl že vybral Roberta jen kvůli mně, protože ví že mě sere. ,, ALE VŽDYŤ MĚ NASRAL JEN JEDNOU KDYŽ MI VZAL TOAST- " seřvala jsem pana Dongwooka.

,, Nico-..Nico " začala jsem se probírat a uvědomila si, že to byl jen sen a já usla ve třídě během čekání na pana učitele. Fakt divný sen.. ,, Jsi v pořádku?" Zeptal se mě Dongwook.. na to jsem odpověděla že ano. ,, Promiň že tě tu tak zdržuju.. vypadá to, že jsi už dost unavená a tak to necháme na příště. Usmál se. Opět jsme jeli společně domů a já hned po příchodu domů tvrdě usla. Ráno jsem se probudila a najednou si uvědomila že jsem nejspíš zaspala.. koukla jsem na hodiny a.. co-?.. 10:13?!...  Když jsem přišla do kuchyně, uviděla jsem vzkaz na stole od mamky. 

,, nešlo tě probudit a byla jsi neskutečně horká. nechávám tě doma, ohřej si polívku a vysaj byt. "

Jelikož mi bylo fakt hrozně tak jsem si šla jen zpátky lehnout a sledovat txt videa. 



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 27, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

toothmatesKde žijí příběhy. Začni objevovat