Unicode
======"Minie ရေ အထက်တန်းလဲရောက်နေပြီ....Lollipopကို ကိုက်ပြီး ညအိပ်ရာဝင်နေတာတွေ ရပ်တော့....မင်းညီတောင် လူကြီးဖြစ်နေပြီ...."
"သူ့ဘာသာလူကြီးဖြစ်တာ သားနဲ့ဘာဆိုင်တာကျလို့"
"အော် မင်းက မိသားစုရဲ့သားလတ်လေ....မင်းထက်အငယ်ကတောင် လူကြီးဆန်နေပြီ....ခုထိကလေးပေါက်စလိုလုပ်မနေနဲ့....နောက်နှစ်ဆို တက္ကသိုလ်တက်ရတော့မယ်"
"Appa ကလဲဗျာ ဂျောင်လေးသူ့ဘာသာ လူကြီးဖြစ်တာနဲ့သားကလိုက်ဖြစ်ရမှာလား....သားကခုမှ ချွဲလို့ကောင်းတုန်း"
ပြောလဲဲပြော Omma နားအတင်းကပ်ကာ ခေါင်းဝေ့ရင်းချွဲနေသော ကောင်လေးက မကြာခင်အထက်တန်းပြီးတော့မယ့် ကျောင်းသားလေးဆိုတာ ဘယ်သူမှယုံမယ်မထင်.....
ParkJimin ဆိုတာ Park Family ရဲ့ သားလတ်....အများစုကတော့ အလတ်ဆိုတာ မိသားစုမှသိပ်ဂရုစိုက်မခံရဘူးလို့ပြောကြပေမယ့်လဲ Jimin က မိသားစုမှဂရုစိုက်အခံရဆုံး အချစ်ခံရဆုံး.....
အစ်ကိုကြီးနဲ့ညီငယ်လေးရှိပေမယ့်လဲ ညီငယ်လေးရဲ့ လူကြီးဆန်ဆန်နေတတ်မှုကြောင့် အများစုက Jimin ကိုအငယ်ဆုံးလို့သာထင်ကြတယ်....ကလေးဆန်ပြီးတီတီတာတာချွဲတတ်တဲ့ Jimin ကို တစ်မိသားစုလုံးက ချစ်လိုက်တာမှတုန်လို့......
ညီအစ်ကိုသုံးယောက်လုံးချောကြပေမယ့် Jimin ကတော့ထူးခြားတဲ့ရုပ်ရည်မျိုးရှိတယ်....စော်ကြည်ရုံသာမက ဘဲပါကြည်တဲ့ရုပ်မျိုး....Jimin တစ်ချက်ပြုံးလိုက်ရင်များ ဖြောင့်ပါတယ်ဆိုတဲ့အီဖယ်တာဝါကြီးတောင်ကွေးသွားရလောက်တဲ့ထိကို ဆွဲဆောင်မှုရှိတာ....မိသားစုကချမ်းသာပြီးပြည့်စုံပေမယ့် မာန်မာနမရှိပဲ ဖော်ရွေပြီးခက်မင်တတ်တဲ့ Jimin ကိုတစ်ကျောင်းလုံးကချစ်ကြတာမဆန်းပါဘူးလေ......
"အဲဒီ Lollipop တွေများများစား....ဘယ်နေ့တော့သွားကျိုးမလဲမသိဘူး"
Jimin ဘဝမှာအကြိုက်ဆုံးက ချောကလက်နဲ့ Lollipop ပဲ....Lollipop များဘယ်လောက်ကြိုက်လဲဆိုအိပ်ရင်းနဲ့ငုံထားတဲ့ထိ......
"Appa ကလဲ ကျိုးပါဝူး....သား သွားတွေကခိုင်ပါတယ်"
"အေးပါ ဆက်စားဦးပေါ့....နောက်မှာ သွားကိုက်လို့အော်နေရင်ထိုင်ကြည့်နေမှာနော်...."
YOU ARE READING
Yellow Love(One Shot Collection)
Fanfictionအဝါရောင်နယ်မြေထဲက အဝါရောင်ချစ်ခြင်းလေး🐱💛🐣✨✨