Ep. 1

120 21 11
                                    

Arkadaşlar burda melek değil de peri diyorum ben tamam mı ona göre okursanız sevinirim

--------------------------------------------------------
Bazen Tanrı'nın zar attığını düşünüyorum. Büyük ihtimalle benim zarımı atınca bir geldi. Hergün çığlıklar kulağımı tırmalıyor.

Her uykusuz gecemin ardında yatan gerçek,insanların depresif düşünceleri.

İnanın bana,her gün insanların intiharını görmek pek de güzel değil.

Bu göreve neden ben layık görüldüm emin değilim. Tanrı zaten bir gün olucak şeyi engellemem için beni dünyaya gönderdi.

Zaten, bir gün tüm insanlık ölmeyecek mi?

Nasıl engelleyebileceğimi de bilmiyorum. İnsanlara gidip "Ben bir periyim,görevim seni kurtarmak" desem bana tuhaf tuhaf bakarlar, sonra şizofren olduğumu düşünürlerdi herhalde.

Şimdi insanlar gibi davranmak zorunda olduğumdan Tanrı'nın bana gösterdiği okula yürüyorum. Perilerinden birini yine insan formunda dünyaya göndermiş,o peri de benim velimmiş gibi davranıp okula kayıt yaptırmıştı,harika değil mi? İnsan alfabesini bilmeyen ben okula gidiyorum.

İnsanlar beni cidden yadırgayacaklar.
"Aman Tanrım! Daha okumayı bilmiyor ama lisede! Bunu liseye kim aldı cidden? Tanrı aşkına bu kadar sorumsuzlar mı?" Gibi cümlelere maruz kalıcağımı biliyordum.

Kapıya doğru yürüdüm ve müdür bana sıcak bir gülümseme sundu. Sınıfımı gösterdi. Teşekkür ederek içeri girdim. Ders tarihmiş,en azından sınıftakiler öyle söyledi. Tarih ne işine yarıyacak bilmiyorum. Önüme de bir kitap koymuşlardı

Kitabı açıp bakındığımda her şeyi anladığımı fark ettim.

Kitapla bakışırken bir anda başıma ağrı girdi.

"Neden ben! Neden,neden,neden! İstemiyorum tamam mı! İnsanlardan nefret ediyorum! Aptallar!"

Başım ağrımaya devam ederken birinin suya atladığını gördüm.

"Hyunjin,Hyunjin hey! İyi görünmüyorsun,lavaboya git istersen"

Hocanın sözleri üzerine lavaboya koştum. Kötü hissediyordum çünkü birinin intiharı görmüştüm yine. Duvarda sessizce çökerken birinin bana elini uzattığını gördüm.

"Hey iyi misin?"

Bu kimdi bilmiyorum ama pozitif bir enerjisi vardı,hayata olumlu bakıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

夜 spirits and screams; hyunin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin