"OHHH MY GOD"
seseorang berbisik ditelinga ku . "si manis yg sy kenal org yg cantik dn sentiasa snyum tidak pernah aku melihat dia sedih dn mengelamun . sy buka yaa ikatan rmbut awak . awak sngt manis dngn smbut yg terurai"
suara nya sngt jelas . dlm hati aku . aku kenal suara ini . benarkah diaa ? Zack
"hi maniss , lama kita tdk brhubung rpnya terjumpa di sini . . zack dah 2 jam kat sni tak perasan pun ada lia kat sini . patutlahh jantung zack rasa sesuatu rpnya ada yang manis tapi bkan gula"
aduhhhhhh mcm dia awan rasanyaa !! HAHAHAHHA
kami pun bceritaaa smbil ktwa minum2 da start da mnum alkohol masa ni .. amira ngan khai bukan main lagi da bkiss daa smbil ramas2 . bkan mereka jerr . rmai lg . smpai ada yg buat seks daa kat sblh swimming pool tu ..
"liaaa aku naik atas ngan khai err . kita tak balik tau mlm ni . kau jgn balik sndiri pulak . bye alia syg" kata amira yg daa separuh bogel smbil dia mlambai2 aku
khai bukan main lg smbil jln pn blh lg dia isap2 puting si amira tu em tak sabar sngt dahh kot . HAHAHAHA .
aku dah pening dahh .. dah lama aku tak kluar minum since nak spm . aku stop ke party dan minum .. ada dah rasa menyerah da masa tu . dengan kepala aku da pening .. aku rapatkan mata aku dan terlelap
.
.
.
"emmm ahhhhhhh ahh" desah aku .. dngan kpla aku yg berat pndangan aku yg kabur2 masa tu . aku lihat baju yg aku pakai dah terselak . bagian nenen aku sblh dah trdedah kaki aku dah trkangkang dan aku dpt rasa yg pussy aku dijilat2 dngan rakus nyaaa ." emm ahhhh ahhh emmmm emmmm emmmm yaaahhhh ahhh ahh emmm" aku mendesah jilatan yg diberikan tu sngt2 menghairahkan kadang iaa rakus kadang ia perlahan2 seperti sedang menikmati . biji pussy tu jilat2 di isap2 . aku dapat rasa bahwa pussy ku habis dijilat dan di isap tanpa henti .. punggung ku terangkat2 menahan rasaa sedap dan geli apa bilaaa bbir pussy tu dijilat2 . ntah sda brp lama pussy ku dijilat sblm aku tersedar ...
"emmmm please ahhhh ahhhhhhh sedappp ahhhhhhh emmmmmm please stoppp im cum . ahhhhh emmmmmm"
aku dapat rasa air ku mengalir .
To be continued . rasanya ada sambutan kah untuk cerita sy . sbb sy masih newbie so please komen2 bby cantik .