"emm ahhhh ahhh ahhhhhhh" desah liaa"zackkk pussy liaa sakit laaa . ahhh ahhh ahhh emmm zack please " ..... rayu liaa yg menahan ksakitan
zack yg dipenuhi perasaan ghairah dan nafsu yg membuak² . mengangkat liaa .. d sbb kan bdan lia yg kecil dan badan zack yg agak berotot .. zack mampu untuk mngangkat liaa dan sandarkan liaa kedinding kamar mndi untk melepaskan nafsu mereka berduaa .
"liaa sukaa tak zack angkat liaa mcm ni emmm . pussy liaaa sedapp sngt . panas .. bedenyut² batang zack kat dlm tau " ...... bisik zack ke telinga liaa dngn nada yg sngt ghairah
"ohhh zackk please . ahhh ahhh ahhh liaa tak tahann zackk . sakit tp sedap sngt . emmm . ahh ahhhh ahh dear . emmmmm" .... lia tak berhenti mndesahh .. dsebabkan mreka melakukan seks dlm kamar mndi . beberapa kali liaa memancutkan air dri pussy nya . zack yg melihat lia yg smakin trbuai dan menikmati prsetubuhan diantara mereka , zack membawa lia kluar dari kamar mndi sementara batang zack masih dlm pussy lia ... zack membaringkan lia di katil tnpa zack mngeluarkan lg batangnya dari pussy liaa , zack trus lajukan pergerakan keluar masuk batangnya dari pussy lia .
lia mendesahh tanpa henti .. terkemut² pussy liaa menahan kesakitan untuk prtama kalinya melakukan persetubuhan , d tmbah lg batang zack yg besar dan panjang membuatkan pussy liaa masih mngeluarkan darahh .. wlpn sakit lia sngt mnikmati malam istimewanya brsama zack kernaa wlpn dia sblm ini tdk prnh mlakukan hbungan seks tetapi dia sering mnonton video porno dn aksi² yg d lakukan dlm vdeo porno tersebut ada d antaranya aksi yg lia suka .. zack terus melajukan pergerakan nyaa kluar msuk tnpaa henti dan meramas² buah dada liaa . kadang zack jugaa mencekik mnja leher liaaa dan memintaa lia unt menatap matanya semasa mlakukan hbungan intim diantara merekaaa .
"baby pandang zack please . jgn ttup mataaa . zack mau liaa pandang zack ... emmm ahh ahh" .... smbil tgn zack d leher liaa dan meminta lia memandang nya smbil mnggit² bbirnya sndri melihat buah dada lia yg bergoncang² ketika zack melajukan pergerakan batang nya
"ahhhh dear dear sedapppp emmmmm . emmmm fuck me dear . ahhhh sedap zack sedapp . please teruskn lg . liaa sukaaa" ..... smbil lia memegang tgn zack yg mencekik leher nya dan mndesah² kesedapan dngn bersetubahn mereka
"sedappp baby ?? sedap ? zack janji akan jaga liaa . akan buat lia tdk bosan tiap kali kita make lovee baby" ..... zack brbisik ketelinga lia smbil mncium² leher lia
lia yg hampir dipuncak kenikmatan mngemut² pussy nyaa . kerna tdk tahan dngn nafas dan cium zack d batang lehernyaaa ..
"baby zack suka lahh bby kemut² batang zack kat dlm pussy bby . buat lg mcm tu baby" .... rayu zack yg jugaa hmpir smpai ke puncak kenikmatan persetubuhan antara mreka mlm ini unt kali kedua .
"ahhhhhhhhhh ahhh emm zackk ahhh ahhh ah" desah lia smbil tgnnya mengenggam² selimut menahan kesakitan dan kenikmatan malam pertamanya bersama zack
zack yg sdg d buai keenakkan mendaki puncak kenikmatan nyaaa melajukan pergerakan kluar masuk batangnya dari pussy liaa .. suara desahan lia yg manja membuatkn rasa ghairah zack membuak² dan ingin cepat² memancutkan air istimewanya d luar pussy lia.
"ahhhhhhhhh emmm" desahan zack yang telah melepaskan air kenikmatannya luar pussy lia .
"i love you baby" ..... bisik zack ditelinga lia
zack masih berada diatas badan lia .. peluh yang membasahi badan zack mengalir diatas badan lia , nafas zack yang turun naik kerana penat selepas melakukan hubungan seks pada malam ini membuatkan dirinya merasa lelah dan mengantuk ...
" Baby jom tidur zack ngantuk lahh .. penat sangat menikmati malam yang indah bersama baby " ..... sambil zack memeluk dan mencium dahi lia
mereka berdua pun tertidur sambil berpelukan dalam keadaan yang masih berbogel .. disebabkan suasana bilik zack yang sejuk , lia terbangun kerana ingin membuang air kecil ....
" ahhh . sakitnyaaa " (dalam hati lia , lubang pussy nya masih terasa sakit dan masih ada sedikit darah yang keluar ketika dia membuang air kecil . terkemut2 pussy lia menahan sakit ketika air kencingnya mengalir)
Lia membasuh pussy nya sambil menggosok2 dan sesekali menyucuk sendiri lubang pussy nyaa . dia tiba2 merasa teransang apabila mengingati perbuatan nya dengan zack pada malam tadi ... ia memainkan biji kelentitnya sambil kadang menyucuk2 lubang pussy nya .. sesekali terdengar kecil suara lia mendesah menikmati khayalan nya sendiri ... lia yang sangat2 teransang keluar dari tandas menuju kekatil lalu mengisap batang zack ... digosok2 nya batang zack dan diisap2 nya batang zack sambil ia menjilat2 seluruh batang hingga ke biji zack ... mungkin suasana yang sejuk dan ransangan dari lia . batang zack mulai menegak dan keras , lia yang tahu bahwa zack telah sedar kerana ransangan dari perbuatan nya sengaja mngosok batang zack laju² dan mengisap² batang zack dengan rakus sekali .. sambil lia menikmati batang zack dia sedang menyusun cara dikepala nya bagaimana membuat zack ketagih dn puas dengn layanan nya untk round ke3 pada kali ini ...
lia perlahan² naik keatas badan zack sambil menjilat² perut dan mengisap2 puting zack sambil tangan nya mengosok² batang zack yang makin mengeras . diciumnya leher zack dan bbir zack , mereka berciuman sambil tangan lia mengosok² batang zack ...
" ahhh emmm " (desah zack menikmati perbutan lia)
lia kembali kebatang zack yang mengeras isap² nya batang zack dengan rakus . zack yang terlalu teransang dengan kelakuan lia mengerang beberapa kali dan menolak² kepala lia supaya seluruh batangnya tengelam dalam mulut liaa .
" ohh yahh ahh ahhh ahhhh " (desah liaa sambil memasukkan batang zack dalam pussynya)
" oh my god . ahh zackkk ahhh ahhh ahhh ahh ahh emmm ah ohh yaa oh yaa " (suara desahan lia yang seksi membuatkan zack amat2 teransang)
lia melajukan pergerakan pinggang nya keluar masuk batang zack dalam pussy nyaa sambil dia meramas² nenen nya .... zack yang tergoda melihat nenen lia yang bulat menggunung dan putingnya yang mengeras menarik badan lia mengisap² puting lia sambil mengayun batang nya keluar masuk pussy lia yang masih ketat itu .
" baby . . sedapp sngt pussy baby . zack rasa batang zack suka dalam lubang pussy baby lah " kata zack sambil mengisap² puting lia
zack yang berada gila dengan kenikmatan yang diciptakan lia ni membalik kan badan lia kebawah dan sekarang zack yang berada diatas .. ditarik dan di angkatnya punggung lia kedepan mukanya lalu di isap² nyaaa pussy lia yang basah itu ..
"sssllluurrppp sluuurpppp sluuuurrrrrrpppppppppppppppp" zack mengisap² pussy lia dengan rakus dijolok2 kan lidahnya didalam lubang liaa menggunakan lidah nya sesekali zack akan mengisap sambil mengigit² biji kelentit lia .. baginya seluruh badan lia , pussy lia adalah tempat paling penting unt nyaa jika boleh setiap hari ingin mengisap pussy lia ..
" zackkk please stop .. stop ahhhhh lia tak tahan . zack sedut isap sedap sngt ahhhhhh . ahhhhh stop ahh " desah lia
dengan kelakuan lia yang begitu membuatkan zack bertambah ghairah ............