Kaza

86 9 9
                                    

Leyadan

Hər zamanki qibi bale salonuna qidiyodum yine qek kalmışdım tabiki. bale yapmayı hər şeydən daha çok seviyorum . beni hep rahatlatır.ikeriye qirib hemən üzerimi deyişdirdim. sonra hocanın talimatıyla bale fiqürlerini uyquladım.




Betül: Harikasın leyaa  burda en iyi balerin olduğuna bir kez daha  beni inandırdınn.



Alara:Ondanda iyleri varda hocam siz pek qörmüyorsunuzz.


Betül: Neyse  Leyaa  2 hafda sonra bi yarışma olucak o yarışmaya senin katılmanı isdiyorum. yarışmayı kazanırsan  Amerikada bale dərsleri alıcaksın ve qelegekde ülkemizi temsil ediceksinn.



Leya:Hocam  bənn  çok keşekkülederim   sizi  hayal  kırıklığına uratmıycam merak etmeyinn ...



Betül: Biliyorum leyacım sən şimdidən çalışmaya başla tamammı .



Leya: Tamam hocam siz hiç merak etmeyinn.



Betül:  Qüzəl  şimdi  hərkes eve qitsin yarın saat 8 de burda olunn.



Hərkes:  Tamam Hocammmm  !!!!



Alara:  O yarışmaya katılamıycaksın leya   izinn vərmiycəmm !!!



Ülkü:  Napıcaksınki   ?



Alara:  Ona adetanın  yaşadığını yaşatıcam.( Bu arada arkadaşlar adeta eski bir balerin yıllar önce onu kıskananları onun ayana kırmış bu yüzdənde hiç bir zaman yürüyememiş. )



Leyadan


Eve qidiyodum  birdən alaranın sesini duydum.



Alara: Leyaa  qəl sene burayaa !!!


Leya:  Ne var Alaraaa  ???



Alara:  İşde bu var leyaa !!!



yazardan


Alara leyayı bi arabanın önsne itər araba leyaya çagpar ama sadece ayağı  burkulur.



Leya:  Ahhhhhhhhhh    !!!!



Anbulans  çarırlar leyayı bi hasdaneye qötürürlər . amilyata alırlarr .



Tuana:  Yaaa kardeşimin nesi var niye hiç kimse hiç bişey söylemiyorr  !!!



Çağan:  Tuana sakin olll lütfənn !!!


Deniz:   Evettt  sakin oluyoruz  !!!  Benkm çilekli sütüm  neleri atlatdı bunu mu  Atlatamıycakk  !!!


Esat:   Denizzz  sus bəncee !!!!




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Balerin  Ve  DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin