Calitolul 1 (Gabi)

85 2 0
                                    

Heii,eu sunt Manzat Paul (Manzu) si aceasta este o poveste in care o sa va descriu prietenia mea cu amicii mei.O sa fac cate un capitol pentru fiecare prieten care mi-a fost alaturi.Deci,hai sa incepem,acest capitol este despre Gabi.Gabi este un prieten foarte bun,noi ne-am cunoscut in clasa a-V-ea cand eu am venit de la scoala din satul meu la scoala din comuna Recas.Eu,inainte sa ajung sa il cunosc cu adevarat,auzisem multe povesti cum ca ar avea probleme si atunci cand e nervos rupe si bate tot ce are in cale.Totul a inceput cand doamna noastra diriginta a decis sa ne mute in banca.Eu pentru ca sunt sociabil,am incercat sa schimb cateva vorbe cu el si dupa vreo o luna de conversatii si stat in banca am ajuns chiar cei mai buni prieteni.Dupa ca am inceput sa vorbesc cu el mai des am inceput sa vorbim si in timpul orelor iar iubita doamna diriginta a decis sa nu mai stam in aceeasi banca .Timp de 2 ani jumatate de cand suntem prieteni foarte buni,am facut foarte multe nazbatii.Sa va spun o intamplare,in clasa a-VI-ea eu impreuna cu Gabi si cativa colegi am fost pedepsiti sa scriem regulamentul scolii,iar in acel timp era si o tombola al carei premiu era o tableta,si ce sa vezi in timp ce scriam noi,vine un baiat si imi spune ca eu am castigat tableta,pe moment chair nu mi-a venit sa cred.Deci acesta a fost Gabi,cel mai bun prieten al meu inca din clasa a cincea pana in prezent,daca citesti asta Cheliuta sa sti ca esti un prieten adevarat care nu m-a lasat la greu iar indiferent de situatie m-a ajutat si fi mandru ca ma cunosti!!!!!

Prietenia este o comoaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum