Nocotlapka se probudila. Pokusila se vstát. Zadníma tlapkama jí projela ohromná bolest. ,, Nocotlapko! Nevstávej prosím'' mňoukla světle hnědá kočka - Jehlice. ,, C-C-co se stalo?'' kvikla Nocotlapka. ,, Eh...máš vykloubené zadní tlapky'' kvikla potichu malá světle zrzavá kočička - Dýňotlapka. ,, Nocotlapko, poslechni ji!'' okřikla ji Jehlice, když se Nocotlapka pokusila postavit do bojového střehu.,, Je to má učednice. ''. Nocotlapka si znovu lehla a zavřela oči. Hlavou jí projela vzpomínka na pronásledování Kamenné hvězdy a bílý ocásek. ,, Jehlice! počkej!'' křikla na léčitelku, která už byla na odchodu. ,, kdo mě našel?'' mňoukla . ,, Noo....Sněhotlapka'' mňoukla, jako by to byla samozřejmost. ,, A co dělala tak daleko od tábora?'' vykřikla. ,, zjevně to co ty'' pronesla léčitelka otráveným hlasem. ,, co jsi tam vlastně dělala ty?'' mňoukla se zájmem. ,, no...pronásledovala jsem Kamennou Hvězdu....šla směrem k Ostrému útesu'' kvikla potichu. ,, to je jedno'' řekla Jehlice. ,, ale viděla jsem jak mně pronásleduje bílá kočka!'' vyhrkla. Léčitelka ale odešla.
,,Musím ti něco říct, ale nesmíš mě prozradit'' naklonila se k ní Dýňotlapka. ,, Čestný učednický'' zašeptala Nocotlapka. ,, Já....ona se mi svěřila'' vydechla Dýňotlapka. ,,Viděla jak moc jsme znepřátelené a rozhodla se toho zneužít. Ale jsi má sestra a já nedovolím Sněhotlapce aby ti zmařila plány'' . Nocotlapka se nadechla ,,nemůžu uvěřit že po takové době máš vůli se spojit..'' Dýňotlapka se na ni oddaně podívala. ,, Mám, ale budu za to něco chtít''
ČTEŠ
Poslední naděje - Temná Obloha
AventuraNocotlapka se všeho nejvíc touží stát válečníci. Její sestra Dýňotlapka jí to však kvůli své chybějící tlapce nechce dovolit a pořád se jí snaží ublížit. podaří se Nocotlapce přesto dokončit výcvik?