Egyedül

6 0 0
                                    

Léna remegve ült a kanapén, de egy szó sem jött ki a torkán. Anyja aggódva követte lánya tekintetét, amely a padló és az ablak között cikázott.
-Mi történt? Megijedtél a vihartól? Mi a baj kincsem? - kérdezte Mrs. Egresi.
De Léna, ha akart volna sem tudott válszolni ugyanis a következő pillanatban kopogtattak az ajtón.
Mrs. Egresi furcsán nézett az ajtóra. Nem hitt a fülének. Ahhoz, hogy valaki feljusson hozzájuk előbb be kell csengetni és majd csak azután egy gombnyomással tudja beengedni az érkező vendégeket. Talán valahogy nyitva maradt az ajtó vagy elromlott?
Nem sokáig gondolkozott, kiváncsi volt és ajtót nyitott.
Az ajtóban egy öregember állt. Hosszú szakálla a padlót súrolta, lila talárt viselt és hosszú hegyes sapkát. Szemüvege görbe orra hegyén állt.
Mosolyogva szólalt meg erős akcentussal Szijásztok!
-Bocsánat Helló! hallatszott egy férfi hang az öregember mögül.
-Inigo vagyok mondta egy alacsony barna hajú férfi aki előre lépett.
-Én vagyok a fordító. Az úr pedig Albus Doumbledore igazgató úr.

-Jó napot.... nyögte ki Mrs. Egresi kissé elhalt hangon a szavakat, de hát mit keresnek itt? Kik maguk?
-A Lénával történtek miatt jöttünk. - fordított Ingo.
- Már biztosak vagyunk benne, amit maga is sejt Mrs. Egresi, hogy Léna boszorkány, mint angol származású nagyapja Gregory Slughorn is volt.
- De ez nem biztos! Miből gondolják? nézett Doumbledorera majd Ingora Mrs Egresi felváltva.
- Anya! Mi folyik itt? - kérdezte Léna, aki mellesleg próbálta értelmezni Doumbledore angol szavait, ami félig sikerül is neki.
- Semmi. Csak hagyd ezt rám. -vetette oda lányának Mrs. Egresi.
-Ma délelőtt a lánya megmentett egy 6 éves kislányt egy demetortól. Nem sok mugli képes ilyesmire, sőt nem sok varázsló képes ilyen varázslatokra, főleg tudatlanul nem. fordított Ingo.
Léna ezt a mondatot kivételesen teljesen értette elsőre is.
-Én azt a lényt elvarázsoltam? kérdezte.
-Igen így volt. Boszorkány vagy Léna, akinek varázsló iskolában a helye. A legjobb helyen, ahol nagyapád is tanult. Angliában, Roxfortban válaszolt Ingo.
- Anya te erről tudtál? nézett anyjára Léna.
-Én csak sejtettem... Nem tudtuk. Azt mondták 100 éve, hogy magyar varázsló vagy boszorkány született volna. De te az vagy Léna és ezért igazán különleges év vár rád...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Sárvérű magyar lány 1 Where stories live. Discover now