İştah kesen hayat.

10 0 0
                                    

İnsanlar garip..
Yoktan var edildigi kadar ..
Her insan kendine gore mahzun , masum ve yarali..
Kimisi de var ki , en sansli ..
En mutlu ..
Huzurlu , güvenli..
Peki ya neden guvenli?
- cunku , basucunda onu dinleyen ve yalniz kalsa da yoldas olan babasi icin..
Neden sansli?
- hayatinda taktir eden kisileri oldugu icin.
Neden mutlu?
- cunku onun bir sevdigi var ve cok asiklar..
Yaninda..
Neden huzurlu?
- cunku , hayattan tum beklentilerini cevresinde topladi.
Guven verici ve arkadas bi baba..
Takdir eden ve gurur duyan bir cevre..
Her zaman yaninda bulunmak icin soz vermis bir sevgili..
Ve ,
En onemli sey ; gulebildigi ve boyle yasanilasi bi hayati oldugu icin cok SANSLİ..
Birde ben ve benim gibiler var tabi ki..
İstah kesen bir hayat yasayan , yasamaya calisan..
Derinden yarali..
Hastaligiyla savasan , huzur kavraminin nadir oldugu bi cevrede buyuyen .. Ve , butun hayallerinden vazgecmeye mahkum oldugu bir dunyada yasamaya calisan..
Mutlulu yakalayip her saniyesinin tadini cikartmaya calisan.. Belki de , bitmesin diye dua eden birisi iste..
Gayet sorunlu bi hayat degil mi?
Sorunlu ve tekduze..
Ama bunun yaninda butun insanlardan farkim cok guclu olmam. Evet , ben cok gucluyum..
Ayrica cok da sansliyim.. Gecmis yasanmisliklardan mucadele kavramini kendimle bagdastirdigimdan bu yana..
Ve ben cok huzurluyum. Her ne olursa olsun savasirken sukretmeyi aksatmadigim icin..

Dipnot - butun bunlarin yanısıra bilmenizi istedigim birsey var . Sorunlarla ve yurudugum duz yollarin taslara donusturen hayatimda bende asik oldum..
Her nefesde sukredecek , tum bedenimin ruhsuzlugunu kapatip yuregimin en pis kosesine kilitleyerek ve her atisda onu icime dolduracak kadar hemde..
Peki ya sonra?

Bir daha ki bolumde..

Yerle YeksanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin