TW
Ik zit op de bank tv te kijken en dan gaat de deurbel. het is me vader, hij is weer dronken. Ik ren naar mijn kamer toe en ga in een hoekje zitten.
Hij komt mijn kamer binnen met een riem en loopt mijn kant op. Ik kruip verder het hoekje ik en doe mijn armen in een kruis voor me gezicht. *klap*Hoi, ik ben madelief maar je kan me Maddie noemen. Ik ben 15 jaar oud. Het is 10/09/2016. Zoals je misschien door hebt is mijn thuissituatie niet prettig. Ik heb mijn moeder nooit gekend en mijn vader is sinds kort zijn baan verloren en kan geen nieuwe vinden dus is hij gaan drinken. Hij komt iedere avond dronken thuis. We kunnen ook amper de rekeningen betalen en heb al 2 dagen niks gegeten. Tot dat mijn 20ste verjaardag.. maar dat lezen jullie later wel.
Xx madelief ( Maddie)
Als mijn vader weg ik pak ik me telefoon en ga mijn lievelingsyoutuber kijken, ik verstopt me onder de dekens terwijl ik huilend "Thomasthesapling" kijk. Hij is Nederlands maar maakt Engelse video's. Hij is het licht puntje in het zwarte gat de dat ze leven noemen. Ik val huilend in slaap.
Day 2
Ik word wakker met me telefoon naast me. Ik gooi me dekens opzij en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel, me mascara is helemaal uitgelopen en me haar is een vogelnest. Ik pak me haar borstel en kam de klitten er uit. Daarna pak ik make up remover en een watje en maak je gezicht schoon. Ik loop weer terug naar me kamer en ga naar me kledingkast, niet veel. Ik pak een wit shirt en basic skinny jeans. Ik ga vandaag afspreken met me enige vriendin, we spreken niet veel af omdat ze best ver weg woont maar als me pa een kater heeft moet ik uit z'n buurt blijven. Ik doe me schoenoen aan en loop de trap af naar beneden. Ik pak me leren jasje van de kapstok. Ik pak ook een tasje en doe me telefoon er in. Ik loop naar de bushalte. Als ik in de bus stap zie ik de populaire meiden van mijn klas in de bus zitten, ik probeer me te verstoppen in me jas maar ze zien me al. " hey kijk wie we daar hebben" zegt Anne ( het populairste meisje) " het is de stille" zegt jade. De andere lachen mee. " wat draagt ze ook" hoor ik Rosetta fluisteren. " kijk ook naar haar gezicht die bril, beugel en al die puisten" zegt esmee. " waar ga je naar toe?" Vraagt Anne. " ehh naar Den Haag" zeg ik stilletjes. " omg kijk haar schoenen" zegt jade en wijst naar me vertrapte nikes. " ben je dakloos?" Vraagt Anne in zo'n sarcastische stem. " nee" zeg ik zachtjes. " ga weg" zegt esmee. Ik loop snel naar de achterkant van de bus. Ik hoor ze achter me nog lachen. Ik ben het zat, echt zat. Ik heb het gevoel dat ik bijna ga huilen. Alles, alles zit me tegen in het leven. Waarom ik?! Waarom niet iemand anders?! Ik deal hier nu al 9 jaar mee. Ik wil weg hier.
De bus stopt bij de halte voor het treinstation, ik koop een kaartje en ga naar het peron toe.TW.
Ik wil het niet meer. Ik ben last voor iedereen en doe alles fout. Mensen hebben een hekel aan me en ik aan mensen. Ik verdien geen leven en het leven verdient mij niet. Ik kijk in de verte en zie de trein komen. Ik weet het zeker. Ik ga springen. De tram is bijna bij de halte en daar ga ik. ik neem een aanloopje en ren er voor.
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
Hehehehe 😏