BÖLÜM 1.

281 7 0
                                    

Ben izmirli bi çocuğum ama izmirde oturmuyorum 1-2 senedir beri de içimde Göztepe aşkı var izmirde oturmadığımdan ne maçlara gidebiliyorum ne de destek verebiliyorum ancak yazları bi kere işimiz çıkarsa öyle gidebiliyorum ancak deplasman maçlarını televizyon gösterirse izleyebiliyorum yani anlıyacağınız içimde büyük bir aşk var Bu yıl bence Göztepe'nin 2.lige göre değil de daha çok 1.lig kadrosu gibi bir kadrosu var timur olsun kalede oğuzhan olsun sabutay isa umut daha bir sürü oyuncu Allah nasip ederse de bu yıl şampiyonuz zaten 1.ciyle aramızda pek bi puan farkı yok yani bu yıl Allah nasip ederse şampiyonuz neyse fazla uzatmayalım bu hikaye Göztepeliler için yazıldı göztepeli olmak o formayı giydiğinde şampiyonluğa ve o maçı almaya inanmaktır göztepeli olmak Göztepe gol atınca sevinçten renktaşına sarılmaktır göztepeli olmak sevgilin ben mi Göztepe mi dediğinde "HER ZAMAN TAM 35 aşkım" diyebilmektir çünkü başka kız bulabilirsin ama böyle bi takımı böyle bi aşkı bi daha bulamazsın göztepeli olmak Göztepe marşını duyduğunda "Ulan iyi ki Göztepeliyim demektir göztepeli olmak adamlık demektir Göztepeli olmak şereftir şandır kısacası göztepeli olmak her şeydir...
Devamı 2.bölümde nasipse :)

GÖZTEPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin