Prolog

1.1K 52 9
                                    

13 lat wcześniej 

Riley

Tatuś zachowywał się dzisiaj dość dziwnie. Był bardziej zdenerwowany niż zawsze. Patrzył ciągle w okna,  wychodził i dzwonił do kogoś. Gdy siedziałam po śniadaniu na kanapie, oglądając jedną z moich ulubionych bajek, tata wyszedł z pomieszczenia gdzie nie mogłam wchodzić. Spojrzał na mnie i usiadł obok na kanapie.

—Chcesz się pobawić, Riley. Pamiętasz grę w chowanego? – pokiwałam głową. 

Zawsze graliśmy tylko we dwójkę.  Tata szukał mnie, a ja jego.

— Nie długo przyjadą goście i będą się bawić razem z nami. Ważne jest to, żebyś schowała się najlepiej jak potrafisz.– pokiwałam głową w zrozumieniu.

— Teraz leć na górę się schować.

Pobiegłam na górę i schowałam się za wielkim pudłem z zabawkami. Tu jeszcze się nie chowałam.  Nudziłam się siedzeniem w jednym miejscu.  Wyszłam z ukrycia i usłyszałam dźwięk pod jeżdżącego samochodu.  Wyjrzałam przez okno.

Pod dom podjechał jakiś czarny samochód i wysiedli z niego ludzie. To chyba ci od zabawy w chowanego, którzy mieli mnie szukać.  Pobiegłam schować się za pudłem.

Było dość głośno.  Nikt mnie nie szukał. Tata coś krzyczał,  wystraszyłam się i zeszłam na dół sprawdzić co się dzieje.  Jakiś pan trzymał tatę.  Nie patrzyli na mnie. Próbowałam po cichutku wejść znowu na górę,  ale mnie zauważyli.

Nie umiem się chować.  Przegrałam.

Kilka minut wcześniej

Bryce

Do domu weszli ludzie Caligai' a. Za nimi szedł on. Ich szef.

— Gdzie jest dziewczynka, córka Camillie. – krzyczy Caligai.

— Nie oddam ci jej. Nie po tym co stało się z Camilie.  Nie potrafiłeś jej uchronić przed nimi. – wykrzyczałem w stronę męża Camilie. 

Dostałem w twarz.

— Jak śmiałeś mi ją zabrać z Camilie. 

— Ja jestem jej ojcem... Ja ją wychowałem przez pięć lat.  – odparłem w jego stronę.

— Teraz ja się nią zajmę. Gdzie ona jest? – pyta. 

— Nie dostaniesz takiej informacji. 

Patrzę za siebie, Riley stoi i patrzy się na całą sytuację.  Dwóch z ludzi Caligai'a złapali dziewczynkę i wynieśli ją z domu.  Wolała mnie. Straciłem ją.

Zawiodłem Camilie.

Ostatnie co widziałem to wychodzącego z domu Caligai'a z Riley.  Usłyszałem strzał i padłem na podłogę. 


Nowa historia.

Start: 5. 01. 2022

Rozdziały będą pojawiać się różnie.

Princesa de la mafiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz