Hiç düşündünmü nolucağını? Herkezin seni terk ettiğinde yanlız başına napıcağını ?
Kime dayanıp, kimin yanında ağlayacağını kime sarılıcağını. Kimden yardım isteyeceğini .
işiğinin , ümidinin kim olacağını hiç düşündünmü ??
Düşünmedin değilmi. Bilmiyorsunda şuanda.
Birde düşünüyorsun ' Ne zaman herkez beni terk edecekki 'diye. Herkez hep yanında oldu belki şimdiye kadar.
Ama ya artık olmassa ya sen Bu cümleyi sonuna kadar okuyamadan ölüp gidersen.
Seni seninle mezara girecek kadar seven biri varmı ?
Hadi var diyelim. seninle mezara girecek mi ?hayır . Hergün ziyaretine gelse bile birgün unutacak seni.bir gün gelmemeye baslicak. Bir gün yieb sensiz gülecek.seni bırakacak.
sen yine yanlız kalacaksın
karanlıkta .
soğukta.
Üşüyeceksin önce ,ağlayacaksın inanmayacaksin . Herşeyi rüya sanıp uyanmak için dua edeceksin. Belki de hayatında ilk kez .
Belkide ilk defa rabbini hatırlayacaksın belki ilk defa hissedeceksin o nu.ilk kez o ndan birsey isteyecksin .Içten.
gerçekten var olduğuna inanacaksın. Biliceksin.
Ama sorduklarında cevap veremiceksin belki.
susacaksın. Rabbin kim diyecekler dilin tutulacak.
' ALLAH' diyemeyeceksin belki.vurucaklar sonra. işkence yapıcaklar sana.
acı çekeceksin.
O hayatta 'çektiğim en büyük acı Aşk acısı ' dediğin varya işte o acıyı arayacaksın.Sevdiğin gelecek aklına sevdiklerin gelecek
.annen baban kardeşin arkadaşın. Ne yazıkki hepsi sadece aklına gelecekler.
yanına gelcekler olanlar, hakkını yediklerin olacak.giybetini ettiklerin. Küçük gördüklerin gelecek.soracaklar sana .yalan söyleyemiceksin.yalvaracaksın 'beni kurtar rabbim ' diye Allah'a.
yediğin haramları getirecekler tanımayacksın ama.
Sen sadece yılanlar böcekler göreceksin.yedirecekler hepsini.Iğreneceksin.kusmak isteyeceksin.Hala Rüya olduğu inandığın bu kabustan uyanmak isteyeceksin.Haberin olmicak ömrün kadar uyuduğun bu kabustan daha yeni uyandığın....---------------------------------------------------------
Bu birinci konuydu herhangi bir konu isterseniz bana yazın bende buraya yaziyim.bu bölümü beğenmişsinizdir inşallah.
Ne hakkında istiyorsanîz yazmaya çalışacağım . Inşallah beğenirsiniz.ha birde istwrseniz herhangi bir kelime de söyleyebilirsiniz o nun hakkındada yazabilirim.Öpüldünüz...
Rümeysa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istediğiniz tüm temalar
Kurzgeschichtenburda siz isteyip seçtiğiniz her tema hakkında birşeyler yazmak istiyorum ilk tema seçtim.Ölüm olacak.çok kısa anlattım belki ve güzel olmamış da olabilir.ama elimden geldiği kadarıyla artık.istediğiniz bir kelime ise obun hakkındada yazabilirim.ney...