19

102 5 0
                                    

Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı. Gelen Taehyungdu diğerlerine selam vermeden Jungkookun yanına geçti.

"Taehyung? neden geldin"

"gelmememi mi isterdin"

Jungkook hiç bir şey söyleyemedi o an

"Jimin, Yoongi bizi yanlız bırakabilir misiniz"

Yoongi kafa sallayıp Jiminin elini tutarak onu odanın dışına sürükledi.

"Yoongi yavaş düşücem şimdi"

Yoongi Jimini dinlemedi ve onu kendisi ile mutfak tezgahı arasına sıkıştırdı.

"Yarım kalmış bir işimiz vardı sanki hm?"

"öyle miymiş"

Yoongi hafifçe sırıtarak Jimine doğru yaklaştı ve dudaklarını dudaklarına bastırdı. Jiminin de ona karşılık vermesiyle Jimini tezgaha oturttu, Jimin ise ellerini Yoonginin boynuna doladı.

"Dursak mı?"

"devam etmek istemiyor musun"

"seni her şeyden daha çok istiyorum Yoongi, ama Taehyunglar yukardayken daha fazla ilerleyemeyiz"

Yoongi iç çektikten sonra Jiminin belindeki ellerini sıkılaştırdı ve kafasını boynuna gömdü, Jimin de ellerini yoonginin boynundan saçlarına çıkardı ve yavaşça okşamaya başladı..

.
.

"Jungkook, özür dilerim"

"Sevgilinle birlikte olduğun için özür dileme benden Taehyung"

"O benim sevgilim değil, zorla beraber olduk. Beni seninle tehtid etti. Attığım son post, onu ben paylaşmadım Jungkook. Seninle konuşurken sürekli başımdaydı o yüzden bu şekilde davrandım sana. İnan bana geri döndüğünde seni görmek istedim, her şeyden çok istedim bunu ama bana izin vermedi beni sürekli seninle tehtid etti. Sana zarar vereceğini söyleyip durdu."

"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin Taehyung, sonuçta ben senin neyinim ki?"

Taehyung Jungkooka biraz daha yaklaştı.

"jungkook, sen benim en çok değer verdiğim kişilerden birisin. O konuşamadığımız bir hafta varya, kafayı yedim Jungkook. O siktiğimin Bogumu sana yazmama izin vermiyordu diğerlerine bile soramadım. Sana bir şey olacak diye ödüm kopuyor Jungkook, çok seviyorum çünkü seni. Deliler gibi aşığım sana. Sen olmadan tek bir saniyemi bile geçirmek istemiyorum."

"Taehyung ben ne diyeceğimi bilemiyorum"

"Bir şey söylemene gerek yok güzelim"

Taehyung Jungkooka doğru eğilip dudaklarını kendi dudaklarına bastırdı, biraz daha ilerleyip elini beline koydu ve onu kendine doğru çekti.

"Yavaş olum noluyo"

Taehyung Yoonginin sesini duymasıyla dudaklarını Jungkoontan ayırdı.

"Güzelim anın içine sıçtığınız için sağolun. Ne zamandır buradasınız"

"Jungkooku öpmeye başladığın andan beri burdayız. Bizede anlat hadi ne oldu?"

Taehyung Bogumla olan herşey teker teker anlattı.

"Şimdi ne yapıcaksın peki"

"İnan bana hiç bir fikrim yok ama Bogumun yanına gitmeliyim evden markete gidiyorum diyip çıktım"

Taehyung Jungkooka dönerek konuşmaya başladı.

"yarın kahvaltıya gidelim birlikte Bogum evde olmayacak 3 günlüğüne şehir dışına çıkıyor"

Jungkook gülümsedi ve kafa salladı ardından Jungkookun yanağına öpücük kondurup evden çıktı.

.
.

Jungkook
geldin mi eve

Taehyung
gelmek üzereyim
eve geçince sana yazamam Bogum telefonu kontrol ediyo biliyosun

Jungkook
Tamam sevgilim
dikkat et

Taehyung
sevgilin mi oldum simdi

Jungkook
hmhm
beğenemedin mi

Taehyung
begendim
cok begendim hemde

.
.

cok sirinler yicem simdi

devamini yarın aticam finale az kaldi ;)

opuyorum gorusuruuz💜💜

you never callHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin