Meet my life

109 13 6
                                    

Gledam u djevojcicu koja sijedi u mrancnoj sobi na tvrdom krevetu.Oci su jom bile napunjene suzama,njeno tijelo je bilo puno modrica,oziljaka i krvi.U sobu jom je usla starija gospoda crne kose i tamno plavih ociju.Ta zena je udarala ovu djevojciu a ona ju je preklinjala da ne radi to.Ta djevojcica sam ja a ta zena moja mama.To je bilo kad sam imala 5 godina tad sam zadnji put ispustila suzu.Prebacena sam u dom za nezbrinutu dijecu,tata me je ostavio i jedinica sam a mama me nikad nije voljela.Cekam oni dan kad ce me netko uzet i brinut se o meni.Vec umorna legla sam u tvrdi krevet i utnula u san."Petra,hej petra"-cula sam glas najdrazeg gospodina u ovom prokletom domu,njemu sam sve mogla rec jer je on prosao kroz ovo sve to je bio Bill 40-etogodisnjak koji mi je poput oca."Spremi se jedan decko je dosao po tebe".Sretno sam skocila iz kreveta i posla pod tus,obukla sam haljinu sa cvijetnim uzorkom od sruka do koljena je malo sira,obula sam bije niske starke,kosu sam zavezala u rep i stavila malos minke nabrzinu sam spremila sve stvari u kufer,i krenula sam sa Billom izvan ovog uzasnog Doma.Ispred je stajao Crni Ferrari f12 a na njemu naslonjen neki decko rekla bih 18-19 godina,imao je smedu kosu,plave oci i crne velike nausnice u obadva uha (slika od profila ove price)."Dario".kratko je rekao te mi pruzio svoju cvrstu ruku."Petra" sa osmijehom sam rekla."Cuvaj se Petra i ako ti ista zatreba zovi""Zbogom Bill" rekla sam mu i zagrlila ga.Sijela sam u auto i vozili smo se ovim predivnim gradom."Ovako imam par pravila"-pogled sam pribacila na njega davajuci mu da nastavi."1. Nikad mi neces pregovarat 2. Slusat ces sve sta ti kazem Sve 3. neces zabadat nos gdije ti nije mijesto 4. Utupi si u tu glavicu da si sad samo moja i da si moje vlasnistvo i da nesmijes bijezat".Gledala sam u njega sa strahom u ocima,pomijerila sam ruku sa lijevog koljena na sic i pomaknula se vise prozoru.Pogledao me i smijeskao se"Nije valjda da se bojis.Okrenula sam glavu i gledala kroz prozor""5. Pravilo uvijek ces mi odgovorit na pitanje jasno"."D-da" promucala sam gutajuci kreglu u grlu.

"Nisi jos odg. Kurvo"."Sta da ti odg. Nije me briga i nemas pravo da me zoves kurvom"."Dobit ces kad dodemo doma".

*****

Vukao me za kosu do njegove sobe i bcio me na krevet,svukao je haljinu sa mene i uzeo veliki crni bic i udarao me po nogama,i prsima."Molim te prestani".Pustila sam suzu,nakon toliko godina sam pustila suzu.Ustao se i izasao iz sobe,gledala sam u svoje nepomicno tijelo puno krvi i crta,pokusavala sam otic do kupaonice i isprat krv al nisam se mogla pomaknut."Kurvo idi se istusiraj".Lagano sam se ustala i posla u kupaonicu pod tus,kako su se kapi vide slijevale niz moje iscrpljeno tijelo tako se i krv slivala mojim tijelom,obrisala sam svoje tijelo i obukla donji ves,na komodi me cekala bijela kosulja"Obuci to" cula sam Daria kako govori iz sobe.Obukla sam ju i zakopcala ju te izisla,moje tijelo je bilo iscrpljeno i puno crta."Idemo pojest nesto"."J-a n-nemogu j-est"znam da ga moram slusat al nisam gladna."Uredu" izasao je i zakljucao vrata.Sijela sam na krevet i pocele su se slane suze slijevat niz moje lice.Sijetila sam se proslosti,moje majke obecala sam si da necu plakat al sam pustila suze.Nisam toliko hrabra ali boljelo je,i moja mama me je tukla ali ne sa bicem ona je.rane radila sa nozem ali ovi bic me vise boli,a ponadala sam se da cu imat sretan zivot ali ne ja sam ta osoba koja jednostavno nema srece.Uzela sam mobitel i nazvala Billa povjerovat ce mi i izvadit me idavde."Bill trebam t.." Dario je prekinuo vezu i bacio mobitel od zid i raspao se u komade sta ce tek meni napravit."Vidim da.bi jos jednom osijetila bic",malo sam se odmakla od njega a on mi se sve vise i vise priblizavao oci su mi se napunile suzama i uhvatio me je za vrat i stiskao,imala sam sve manje zraka,uhvatila sam svojim rukama njegove i pokusala ih odgurnut od mog vrata al previse je snazan.Uzela sam vazu i rabila ju od njegova psra 2. Komada stakla su se zabola u njegov trbuh,pao je na stranu "Platit ces mi za ovo".Nisma mogla nigdje jer je njegova kuca okruzena cuvarima."J-ja o-oprosti"Dosla sam do njega i pogledala mu ranu usla sam u kupaonicu i pocela trazit prvu pomoc,izvadila sam ju iz ladice i dotrcala do njega."Pozuri" jedva je govorio od boli.Sijela sam do njega i lagano izvadila ta dva komada stakla rukama se uhvatio za plahtu na krevetu i njegove zile po vratu su i rukama su se dosta ocrtavale.Razrezala sam mu majcu i pocela brisat krv,nisam mogla ne gledat u njegove plocice al morala sam se usredotocit na njegovu ranu.Potopila sam tekucinu na mlazicu i namazala mu ranu tj.ocistila sijeo je na krevet,i ja sam mu zamotala zavoj oko struka."Dobit ces veceras svoje".Ustao se i ja sam potrcala i stala ispred njega i uhvatila ga lagano za ruku pogledala sam ga u oci i nasi pogledi su se susreli."Nemoj " spustilavsam glavu i on me poljubio u celo i uhvatio snazno za ruku i vodio prema dolje."Gdije me vodis" uplaseno sam upitala."Ne boj se necu ti danas vise nista".Sisli smo u kuhinju a kuhinja je bila puna.....

DrugačijaWhere stories live. Discover now