"Bitch"

44 8 3
                                    

Vidjela sam nekog decka."Yo Dario cura ceka".Pogledala sam u Daria na sto je on potvrdno klimnuo glavom ovom decku.Pustio me i izasao iz sobe nakon par minuta posla sam u kuhinju i u hodniku sam cula stenjanje otvorila sam vrata i ugledala Daria kako se jebe sa onom kurvom.Zalupila sam vratima i osla u sobu i spremila svu odjecu u kufer i posla sam izac al se Dario stvorio ispred mene."Kamo mislis da si posla"-uzeo me za kosu i vukao u ...podrum."Pusti me!" vikala sam al me nitko nije cuo.Mala svijetlost se pojavila od vrata i tad se svijetlo upalilo niz stepenice je silazio Dario sa bicem ne opet.Ustala sam se i odmicala u kut."Nemas kamo kurvo"-dosao je do mene i stao par cm od mene i oblizao svoje usne.Osijetila sam peckanje po nogama,roze crte skoro crvene su se vidjele na mojim nogama i krv mi samo za koji cas poze potec.Stavila sam svoje ruke na njegova prsa i odgurnula ga na sto je pao potrcala sam prema izlazu al me njegova ruka na mojoj nozi zaustavila.Podigao se i posao zakljucat vrata.Bacio je bic sa stane i uhvatio me za vrat i pribio uz zid,podigao me od tla na sto su se moje suze sljevale niz lice.Svojim rukama sam uhvatila njegove i onda me pusti al me bacio na pod.Nako sijedeci odmicala sam se unazad.Podigao me i legao na jedan skripeci stari krevet.Istrgao je top i haljinu sa mene i ostala sam u brusu i gacicama.Svukao je majcu."Nemoj molim te".Opet je uzeo bic i poceo me udarat svoje ruke sam stavila na njegova prsa,i klizila prema njegovom stomaku."Nemoj".Uhvatio mi je dlanove i naslonio ih na krevet te stiskao tako da rukama nisam mogla nista.Osravljao je svoje poljupce na na mom vratu na sto sam pocela plakat.Pustio mi je ruke na sto sam ga odgurnul i sijela na krevet prsao je samo par cm od mog lica i opalio mi samar,sad sam opet lezala na krevetu par puta me udario u stomak na sto sam ispustila glasne jecaje.Pocela sam kasljat i krv je tekla iz mojih usta ne strasno al je tekla.Zastao je i gledao me tako par. minuta i onda samo izjurio.Ponestajalo mi je zraka a ispod mene je bila lokva krvi polako mi se smracivalo.Zaklopila sam oci i nasla sam se u mracnoj prostoriji ispred mene se pojavilo svijetlo i nekakav predivan glas "Podi u svijetlo i neces patit a ako ne zelis ostani u tami i tvoj zivot ce se nastavit al i patnja".Ako podem mrtva sam a ako ostanem patit cu."Ostajem".Tama je prekrila svijetlost i otklopila sam oci.Sad sam se nasla u Dariovoj sobi ?? Pored mene je srajao neki covjek "Doktore kako je"-cula sam dariov glas i okrenula se na drugu stranu."Nek se odmara"-rekao je doktor i izasao.Gledala sam u prozor i primjetila sam da je mrak moje tijelo je bilo iscrpljeno i pustila sam suze."Zasto mi ovo radis?Zasto zelis da patim?Zasto si jeba najvecu kurvu i prijetoga mene grlio i ljubio i govorio mi da me voli?!?!?" Na ovo zadnje sam se proderala i on je samo spustio glavu."Neces nista rec?Nije ti zao? pa da zasto bi ti bilo zao mrzis me i ne volis me.Zenskaros si i gubitnik,kreten i mrzim te cujes me MRZIM TE"-tad se okrenuo prema meni i podigao ruku."Udarit ces me,ponovno?Usudit ces se dignut ponovno ruku na mene spustit ces se na taj nivo i ako vjerujem da ti nije prvi put da ces udarit curu"-rekla sam sa suzama.Spustio je ruku i skinuo odjecu i legao pored mene."Znas bila sam u mracnoj prostoriji maloprije,pojavilo se svijetlo i netko mi je rekao nesto kao "Podi u svijetlo i imat ces mir i neces patit i ako ostanes nastavit cea zivjet al ces i patit".Odlucila sam ostat u tami i tad je svijetlo nestalo,ostala sam zbog tebe a znas zasto?Volim te"-rekla sam tiho i okrenula se prema njemu."Ostala si zbog mene ali zasto?Mislim volis me ali kako mozes voljet monstruma poput mene"-reka je i vidjela sa njegovu suzu na obrazu.Lagano sam se okrenula i zagrlila ga tako sam i pala na njega koliko god su me bolile rane odlucila sam ostat na njemu (Dariu da se razumjemo XD).Prosao je rukom kroz moju smedu kosu.Prislonila sam svoje usne na njegove i uzvratio je legla sam na njegova prsa i zaspala.Mozda je ovo greska? Ili ne...volim ga i zelim ga promjenit a kad ja nesto zelim to i dobije.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 11, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DrugačijaWhere stories live. Discover now