Probudila sam se u mekom i udobnom krevetu.Osmijeh mi je pao na lice kad sam se sijetila jucerasnje veceri.Okrenulo sam se lijevo Daria nije bilo u krevetu sijecam se da smo kad smo prestali plesat sijeli na auto i mislim da sam tad zaspala.Ustala sam i posla u kupaonicu otusirala sam se i obavila osratk jutanje higijene,iz ormara sam izvukla (ovo sa slike) Sisla sam u kuhinju i osijetila miris pecenih kolaca,sisla sam u kuhinju i dilje su bili svi decki i par cura i ona kurva medu njima.Svi su me gledali mislim imala sam top i neknju malo kracu siknju.Prisla sam Dariu i poljubila ga na sto me on uhvatio rukama oko struka a cure su ljubomorno gledale.Nasmijala sam se i osla u dnevni boravak.Pored mene je sijela Klara."Klara nisam ni vidjela da si tu"-prisla sam jom i zagrlila ju."Ti i Dario ste skupa"-potvrdno sam klimnula glavom."Sinoc nam je bilo prelijepo popeli smo se na vrh planine i imali smo pogled na cijeli grad,pricali smo o mnogim stvarima i pao je mrak sijedili smo na autu zagrljeni i gledali u grad koji je svijetlio okrenula sam se prema njemu i rekla mu da ga necu pustit,i poljubili smo se"-ona je samo gledala ."kako je doslo do toga"-nqnjom se vidjelo da je znatizeljna."Noc prije on me ammm silovao i onda su dosli neki tamo i gadno ga nozem i bicem ozljedili dok je mene ovi jedan silovao i pomogla sam Dariu kad su oni osli i poslje me zagrlio i pitao ne jel me bole rane na nogama od bica i poceo me ljubit po njima i ubrzo smo zaspali"."Ajme da je meni bar tako Chris se ponasa prema meni kao prema nekoj odbacenoj krpi svake veceri me tuce sa bicem i uvijek je grub prema meni"-prisla sam jom i zagrlila ju.Dosao je Chris i uhvatio Klaru za ruku "Sad ces dobit svoje kurvo"-odveo ju je u sobu.Ustala sam se i posla prema gore stala sam i slusala cula sam njeno jecanje i kako mase bicom,usla sam u sobu i uhvatila Chrisa za ruku i odvela na balkon."Dobro sad je dosta,imas ti postovanja prema njoj prema sebi ne mozes ju tuc ja ti to nwcu dozvolit.Oduzet ces jom zivot tako jednom samo nastavi bravo Chris propalica koja je ubila curu bicem na smrt ju pretukla.-derala sam se."Slusaj ti.."-poceo je govorit al sam ga prekinula."Mene nitko ne prekida jasno? Ona je zivo bice i ima osjecaje zar ne vidis da te se boji? Ne vidis patnju u njenim ocima i te rane na njenom tijelu.Umorna je a ja znam kako jom je,da pokazes te jebene osjecaje ne bi nikad pobjegla od tebe ni ja vise ne zelim bijezat od Daria jer je pokazao pravog sebe.Nemoj bit kreten i poslusaj me,pokazi jom tu ...ljubav"-govorila sam smireno."Da jom pokazem ljubav? Bojim se da cu jom srce slomit bolje ja prebijes covijeka nego mu srce slomis manje pati.Posebma je i drukcija ali"."Ali ti je nemoj povrijedit potrudi se nemoj bit propalica i zenskaros budi oni normalni decko koji ima osjecaje i kojem je jedna dovolhna i ne boj se samo ju moras cuvat i klonit se nevolja"Prisa mi je i zagrlio me Dario je stajao na vratima i ljubomorno gledao u mene.Chris je otisao do Klare i pidigao ju i zagrlio na sto je ona uzvratila prisla sam Dariu i uhvatila ga za ruku na sta me on nastavio gledat ljubomorno."Bebe spojila sam ih"-prislonila sam svoje usne na njegove i sisli smo dolje dok su Chris i Klara pricali."Ima da mi sve kazes veceras"-klimnula sam glavom i poljibila ga u obraz i posla sijest na kauc cula sam kako pricaju i jedan je pitao "Kakva je u krevetu brate mogu mislit ziva vatra moram ju probat jednom"-gledala sam u daria na sto je on rekao ovom "Da brate ostalo nisam cula jer mu je prisaptao,suze su mi lile niz obraze kad je primjetio da ga gledam"Vatra u krevet ha?"-dosao je do mene na sto sam osla u sobu a Chris i Ana su izasli stala sam na balkon."Zasto se ovo meni dogqda"-rekla sam kroz suze."Bebe"-cula sam tihi glas Daria i okrenula se prema njemu."I dalje sam kurva i koristis me samo radi jebenog sexa"."Ne,rekao sam mu da brate ali ona je samo moja i nicija,nisi kurva i obecajem da te necu povrijedit."-dosao je do mene i obrisao mi suze.Primjetila sam da ne laze jer znam kad ljudi lazu kako govore i kako se ponasaju.Podigao me na ogradu i stao je izmedu mojih nogu obrglila sam ga nogama oko njegovih i stavila ruke oko njegovih ruku prislonila sam svoje isne na njegove i cvrsto ga zagrlila,cula sam korake u sobi o odmaknula glavu i ugledala....
...