-1-Giris

276 7 6
                                    

Arkadaşlar öncelikle size şunu söylemek istiyorum , bu hikaye o kadar saçma ki ismini takmayın bile .s
Dikkat : bu hikaye şiddet içerir ! Evde denemeyiniz ! (beğenirmisiniz bilmiyom) Direk hikayeye başlıyorum :

Merhaba ben Timur. Ailem çok zengin yani bende zenginim. İstediğim herşeyi alıyorum. Size bir anımı anlatayım. Geçen yaz evde oturuyordum ve yeni aldığım eşyalarıma göz atıyordum (ben çok zenginim .s ). Annem ve babam işteydi bende evde çok sıkılıyordum . Sonra hizmetçimiz Gülbahar 'a bağırdım " Gülbahaaaaaaaar ben senden portakal suyu istemiştim nerdee !? Sonra Gülbahar korkup portakal suyu hazırlamaya gitti , bende bundan fırsat bularak evimizdeki asansörle ( haha merdiven çıkmıyom zenginim bn .s) üst kata çıktım ve annem ve babamın odasına gizlice girdim . Babamın kemerlerinin olduğu çekmeceyi açtım ve en sert kemeri aldım . Tam Gülbahar bana portakal suyu getirdi ki , ben onu kırbaçlamaya başladım ama sonra kötü bişey yaptığımı farkettim . Gülbaharın heryeri kan olmuştu ve bende buna çok üzüldüm . Özel uçağımızla hastaneye gitcektim ama sonra vazgeçtim ve babamın anneme aldığı siyah , üstü açık Minicouper 'a atlayıp arabayı sürmeye başladım ama benim ehliyetim yoktu ve araba süremezdim , bu yüzden bahçede çalışan Hasan amcaya arabayı sürdürdüm . Hızlıca hastaneye gittik . Hastaneye gidince aile doktorumuz Şezamettin ' i gördük ve Şezamettin bana ve Gülbahara doğru " Sana ne oldu Gülbahar ? Ona kim ne yaptı Timur ? " diye sordu . Gülbahar konuşamıyordu çünkü ağzını da kırbaçlamıştım bu yüzden ağızı yamulmuştu . Bende tam " Ben Gülbahar ' ı kırbaçladım " diyecektim ki beni hapise atarlar diye korkup " Şezamettin bey Gülbahar merdivenden düştü " dedim . Şezamettin , hemen onu ameliyata aldı ve ağızını yeniden oluşturdu ama sadece ağızı değil Gülbaharın heryeri yamulmuştu . Nerdeyse Gülbahar başka biri olmuştu . Onu tanıyamıyordum . Sonra bir Şezamettin ' e birde Gülbahara baktım . Şezamettin " işte son durum bu " dedi . Ben çok şaşırmıştım ama bir yandan da Gülbaharın bu durumda olmasına çok sevinmiştim . Artık Gülbahar hayatına normal bir şekilde devam edebilecekti ama birleyi düşünememiştim . Gülbahar beni polise şikayet edecekti ve ben hapise girecektim . Bu yüzden bişey demesin diye onu tehdit ettim , para teklif ettim vs. ama bu işe yaramadı bende son çağre Gülbaharı öldürmeye karar verdim ama son gününü güzel geçirmesi için onu kırlara götürdüm . Ceylanlarla birlikte koşturdu . Sonra özel uçağımız ile onu eve götürüp diğer hizmetçimize güzel bir yemek hazırlattım . Gülbahar öküz gibi yedikten sonra onu öldürmek için AVM ' ye gidip kemer aldım . Birsürü sert kemer aldım ve yanımda bulunsun diye de bir bıçak aldım . Sonra annem ve babamın kredi kartını çalıp yeni bir ev aldım ama bu ev Uludağ' daki dağların tepesindeydi . Gülbaharı helikoptere bindirdim ve onunla birlikte bende bindim . Sonra yeni aldığım eve gittik , Orada Gülbaharı kırbaçlamaya başladım . Gülbahar çığlık atıyordu ve bende ağızına yeni aldığım Baksırımı soktum . Ama Gülbahar ağızındaki Baksırı tükürüp yine çığlık atmaya başladı . Son çare ananemin bana ördüğü patiği azına sokmamdı ve bende yaptım. Tekrar Gülbaharı kırbaçlamaya devam ettim ve tüm suratı yamuldu . Şimdi sıra bacaklarını kırmaktı . Bacaklarını kırmak yerine , yanımdaki bıçakla bacaklarını kestim ve Gülbahar artık son yolculuğuna uğurlandı ...Sonra , bende kötü bişey yptığımı anlayıp Şezamettini çağırdım. Şezamettin geldi ve burada ne oldu dedi . bende " Ayı saldırdı" dedim . Ama Şezamettin bana inanmış gibi görünmüyordu . Şezamettinin çok işi vardı bu yüzden gitmek zorunda kaldı . Zaten Gülbahar ölmüştü ... Bende hiçbişey olmamış gibi eve gittim ama vicdan azabı çekiyordum . Eve gittim , kanlı kıyafetimi temizledim ve yattım çünkü annem ve babam uyumadığımı görseydi bana kızardı . Yatağıma yatıp annem ve babama Gülbaharın burada olmadığımı nasıl açıklayacağımı düşündüm . "Neyse buna da bişeyler uydururum " dedim ve uyudum .
İşte anımı anlattım arkadaşlar . Bu sıradan bir anı . Lütfen düşüncelerinizi söyleyin ... Hoşcakalın :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TİMUR'UN FANTAZİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin