Viszont akkor Kirishima ráesett a kanapére én nem figeltem megcsusztam és rá estem .
Csak néztük egymást. A szeme mindent elárult hogy hogy ő is úgy érez mint én . Ha meg csókolnám akkor vissza változnék de akkor melegnek tartanának minket . Szoval inkabb kikaptam a kezéből a füzetem és vissza ültem ahogy ő is . Nem szóltunk egymáshoz . Mikor kész lett a lecke , benyomtam a Tv-t és elkesztem valami filmet keresni netfixen . Csak akkor szoltam hozzá mikor megkérdeztem hogy mit nézzünk utána nem . Egyzser csak Kirishima megtörte a csendet .
- Bakugo
- Mi az ?
- Én íze ....- kérdőb néztem rá - Áhh inkabb semmi
- Oke
Elaludtunk mindd a ketten egymáshoz bújva . Kirihima magához húzva ölelt engem mikor ki akartam szabadulni a karjaibol nem tudtam , probálkoztam sokáig de nem ment azt terveztem hogyha talán beleülök az ölébe és ugymondd kibújok akkor sikerülni fog . El is kezdtem ugymondd a "tervem" meg csinálni . Szembe bele ültem az ölébe vettem egy pillantást Kirihimára . Szinte bepirultam . Ki nyitotta a szemét phekemre de olyan álmos volt hogy vissza is aludt , azzal nem is lett volna semmi baj de utána el se telt egy másodperc kinyitotta a szemét és kérdő nézett rá .
- E...Ez ? Ízé te meg igy mi ?- mondta zavartan és egyből levágodtam mellé
- Én csak ki akartam a szorításodból jönni .
- Ohh oke értem
Sokáig (vagy 3 napig) a suliba se szoltunk egymáshoz . Az idő sürgetett nagyon . Mivel már péntek volt és pénteken ittam meg azt a szart ma lejár az idő . Valamiért a kapuba állt Deku meg a többi nyomi . Kirishimával pont eggyszerre értünk a kapuba . Mikor beakartam menni vissza húzott .
- Bakugo én ...
- Igen
- Én én én nem birom tovább - még levegőt sem tudtam venni mikor magához húzott a kezét a derekamra csúsztatta szenvedélyesen megcsókolt . Először meglepődtem utána visszacsókoltam . Olyan kellemes érzés volt mellegséggel töltött el minden érzelem . Mindenki nagy szemekkel nézett minket . Hirtelen bizsergést éreztem és mikor kinyitottam a szemem már nem kellet fel néznem hogy Kirihimára nézzek . Vissza változtam fiúvá . Megöleltem Kirishimát és mikor szolni akart egy szót akkor megcsókoltam amit viszonzott .
( Csináljam tovább ? , Am sorry ez a rész rövid lett )
( ;∀;)
ESTÁS LEYENDO
Hogy történhetett ez meg ? (Kiribaku) (Befejezett)
FantasíaEskü fojtatom az Aizawásat (・∀・)