2.BÖLÜM

18 1 0
                                    

-----2.BÖLÜM-----
Uyandığımda aşağı inip babama bakmaya gittim galiba evde yoktu. Ve bir not bırakmıştı.
----NOT----
Kızım Sima ben bir süreliğine Türkiyeye geri dönüyorum yani yeni okuluna seni götüremeyeceğim. Eve geç gelme ve yemeklerini yemeği unutma 2-3 güne kalmaz gelirim...

Bu ne ya yani koskoca şehirde tek kaldık mı? Ne diyebilirimki yarın okulum açılıyor, babamı da anlıyorum. Bu yüzden bu günlük biraz tanımadığım şehri gezecektim. Evde canım sıkılacağı besbelli o yüzden hazırlanıp dışarı çıkmıştım. Öylece bomboş bir yerde geziyordum. Ve müzik dinleyerek... bir banka oturdum ve bir dakikalığına gözlerimi kapatmıştım. Yani sadece bir dakikalığına... gözümü açtığımda önümde birisi vardı. Bir anda irkildim ve kendimi geriye attım.
S: Ne yapmaya çalışıyorsunuz?
U: Bu Civarlarda mı oturuyorsunuz?
S: Sanane...
U: Neden bu kadar atarlı davranmak zorundasın.
S: Ne var yine.
U: Yine mi?
S: Beni sinir etmeye mi çalışıyorsun?
U: Bilmem öylede dene bilir
S: Ya neden gereksiz insanlar hep etrafımda olmak zorundaki.
Dedim ve ayağa kalkıp eve doğru yürümeye başladım. Ne gıcık bir çocuk ya değimli, insanları sinir etmekte birinci Aptal şey ya. Bak yine sinirlendim. Bu çocukla aynı okula gitmek benim için bir eziyet olmalı.. Ahh Sima ne acılar çekiyorsun. Bağıramıyorsunda kızamıyorsunda hayat cidden bana göre gereksiz olmaya başladı artık.
Eve geldiğimde Aklımda sadece yatmak uyumak vardı. Yarın okul açılıyo ahh cidden çok sinir bozucu. Bugün okul lafını açmak istemiyorum.
------
Uyandığımda saat 7:30 ahh cidden geç kalacağım ilk günden, Hemen hazırlanıp aşağı indim yemek bile yiyemedim. Koşa koşa gidiyordum zamanda hızla akıp gidiyordu. Törene katılamadım ama yetiştim... Sınıfa Derin bir nefes alarak girdim... Ama içimden keşke girmeseydim dedim. Aklımdam şu geçti (Bunlar nasıl karakalem çizimi yapabilir) Şu andan itibaren bu lanet sınıfta tamı tamına 4 yıl yaşayacağım. Öldürüm beni bence ben yaşamıyım.
Bir Yere oturup ve kulaklığı takıp uyudum. Çünkü okul ve sınıf çook sıkıcı. Yanıma bir kişi daha oturdu bakmak istemiyordum ama çocuk beni dürtüyordu.
S: Efendim.
U: Ahh bu kadar suratsız olma
S: Ya yine mi sen
U: Sınıfıma geldim bunda ne var hem yine kelimesini duyuyorum.
S: Çünkü dedidtiriyorsun
U: deditiriyormuyum?
S: Yoksa sendemi karakalem çizimi yapıyorsun ahh
U: Yok yapmıyorum bu sınıfa öylesine geldim. Delimisin?
S: Evet bencede delirmişim ben , Baksana hertarafım bilinmeyen hayvan türleriyle dolu ve özellikle Öküz....
U: Ne dedin sen? Öküz mü?
S: İsmini duymana niye bu kadar şaşırdınki.
U: Yaa cidden ...
O sırada sınıfa birisi geldi ve herkes Resim odasına gidecekmiş dedi. Bu benim için bir fırsat ve mutluluktu çünkü resim çizecektik. Ayağa kalkıp sınıfa gittim. Uğurda arkadan;
U: Ya dursana bana nasıl öküz diyebilirsin. Sana dur dedim.
Cam kenarına seçtim ve oraya oturdum. Ve hemen aklımda ne varsa çizmeye başladım. Hoca gelinceye kadar bir şeyler çizdim işte... Uğurda halen bana ateş püskürten gözleriyle bakıyordu bende sadece ona bakıyordum. Umarım benimle uğraşmayı bu sefer keser. Hoca gelmişti ve Olur ya işte tanışma fastı Sıra bana geldi, tabi biliyorsunuz İngilizce konuşuyoruz.
S: Meraba ben Sima sizinle 4 yıl geçireceğiz birbirimizle iyi geçinelim.
U: Senlemi , Biraz zor ya o iş yüzün normal insanada andırmıyor zaten....... bencil suratlı
S: Ne dedin sen?
U: Dedimki ben-cil su-rat-lı
S. Ya kiminle konuştuğuna dikkat et.
U: Kiminle bencil suratlı
Bu sefer sinirlenmiştim ve Önünde duran bardak suyla yanına gidip kafasından aşağı döktüm.
S: İşte bu ben tanıştığıma memmun oldum.
U: Ya bu sefer aşırıya kaçtın?
Dedi ve elimdeki bardağı alıp yere fırlattı ve kolumdan tuttu.
S: Bırak beni. Hak ettiğin şeylerde kimseyi suçlama
U: Ne yaptığı sanıyorsun sen , şımarık ve kendini beğenmiş kişilerden hiç hoşlammam
S: Şımarık mı bence onu bana değil kendine söyle
U: Bu sana ödeteceğim.
X: Durun artık ne yaptığızını sanıyorsunuz Ayrılın bakıyıp
S: Ya uğur bende sana ödeteceğim.
X: Ayrılıp dedim size
U: Bende diyorumki sana Savaş açıyorum. Kendine dikkat et bence , her an arkandan vura bilirim seni....
Bu sefer hoca Bağırarak;
X: durun dedim size , ikiniz dışarı çıkın çabuk dışarı
S: Özür dilerim hocam
X: Şimdi özrün sırası değil Dışarı çıkın
Öküzle dışarı çıktık hocada arkadan geldi.
S: Hocam benim suçum yok kendimi tanıtırken o maydonez oldu
X: Neden karşı çıktın
S: Hocam ama ne yapmamı isterdiniz oturup onun gereksizliğinimi dinleseydim.
U: Ya gereksiz olmam seni ne ilgilendirir.
X: Yine başlamayın... 1 hafta okulun temizliğini yapıcaksınız.
S: Ama hocam benim bir suçum yok
X: Sima sus ve cezanızı çekin bir daha böyle yapacak olursanız bu cezanın daha ağırı gelir bilseniz daha iyi olur.
Çok sinirlenmiştim Aşağı inip bir banka oturmuştum sinirimden neredeyse ağlayacaktım.bu gereksiz sınıftan ve kişilerinden bıkmıştım. Ama bu sefer beni çok sinir etti ona bana savaş açmak neymiş göstereceğim. Ona acımıyacağım kendi istedi bende geri çevirmek istemedim.
Zil çalmıştı içer girip oturacaktım. Ama galiba hoca hastalanmıştı o yüzden gelmemiş ilk günden böyleyse mükemmel geçecek , eve gitme zamanı. Çantamı alıp aşağı indiyordum ki Hoca beni durdurdu.
X: sima nereye böyle evemi?
S: Ahh. Hocam yok bende size geliyordum?
X: Doğruya Öğretmenler hocası diğer tarafta
S: Ah doğruya unutmuşum hocam... Yeniyim ya bu okulda o yüzden...
X: Beni takip et.
S: Tamam Hocam
Spor salonuna gelmiştik.
(Çünkü İnsanlar Anlayamadıkları şeylerle sadece dalga geçmeyi bilirler.)

Her Zaman Bir Ayrılık Vardır!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin