1

129 4 1
                                    

Yağmur ve arkadaşları ailelerinden bir hafta izin alıp Fransa'nın başkenti Paris'e gitmişlerdi.Yağmur , Sezin,Damla ,Gİzem, Kristin ve Casey,  kızlar aynı okulda ve aynı sitede oturuyorlardı.Gİzem ve Sezin ikizler, Kristin ve Caseyin anneleri amerikan ,Damala da Yağmurun en değer verdiği arkadaşı ,her sırrını paylaştığı her zaman yanında olan "Best Friend" olarak adlandırdığımız kişi . Yağmur ve arkadaşları hem yemek yemek için hemde kris in doğum gününü kutlamak için bir restoranta gitmeye karar verdiler . Yağmur üstüne deri çeketini ve dar kot pantolonunu aldı saçını hafif bir maşa yaptı . Makyaj  yapmayı sevmeyen bir kız olduğu için bir ruj ile yetindi . Ayakkabıları onlar tam bir faciyaydı ince uzun bir topuk ve tamamı siyah olan ayakkabı son derece mükkemmel görünüyordu.Yağmur hemen lobiyi arayıp bir taksi ayarlamasını istedi.Kızlarda hazırlanıp aşağı indiler lobide biraz bekledikten sonra taksinin geldiğini gördüler ve hepsi bir anda taksiye doluştular . Taksiciye gidilecek restorantın adını söyledikten sonra şarkı açmasını istediler , radyoda love me like you şarkısı vardı. restorana varana kadar şarkıyı söylediler...

16 Haziran bu tarihi kimse unutmayacak.

Restoranta sonunda ve hemen yemek sipariş ettiler hepsi kurt gibi acıkmıştı.Yemekleri geldi ve hiç konuşmadan yemeklerini yediler   .Sonrasında Damla garsona göz kıptı ve pastayı almak için garson mutfağa gitti. Kristin hemen söze atıldı ve :

-Hayrola garsonamı yazmaya başladın .dedi Damlaya dönerek.

      Evet Kristin in  haberi yoktu süpriz olacaktı o sadece yemek yiyeceklerini sanıyordu.Ve garson eşliğinde pasta geldi ve herkes ayağa kalkarak meşur şarkıyı söylemeye başladı 'İyiki doğdun Kris mutlu yıllar mutlu yıllar sana ...' herkesin bildiği sıradan bir şarkı işte bence bu özel gün için 1 tane şarkı değilde en az 3 4 tane şarkı yaomalılar ee sonuçta Kris sadece 1 kere 17 yaşına giriyor değilmi ama ...

              Normalde dileğini birine söylersen gerçekleşmez dediğimiz şeyin acaba burda ne olacka merak ediyorum doğrusu.

Kris tam bir şaşkınlıkla tüyleri diken diken olmuştu hemen yanında oturan Caseyin elini sıkıca tuttu ve dilek diledi:

-Dileğim arkadaşlığımızın asla bozulmaması her ne olursa olsun her zaman yanımızda olalım birbirimizin sizi çok sizi çok seviyorum . diyerek birbirlerine sarıldılar masalarda oturan kişilerde bir anda alkışlamaya başladılar kızların yüzü kızardı ve zaman geçmeden Kris pastadaki mumları üfledi.

Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz bu konuya girilmemiş kısmı :)

BENİ OKYANUSA GÖTÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin