2

55 2 1
                                    

Cody 'nin ağzından ;


Evet aklımdan o güzel hatunu çıkartamıyorum bende bilmiyorum böyle olmazdı yani unuturdum ama olmuyor aklıma geldikçe amaçsızca sırıtıyorum . Zaten benim ona yiyecek gibi bakmam onu istediğimin kanıtıdır hadi ama o dar jean giyerse tabi ki de bütün adamların onu becermek istemesi normaldir benim istemem gibi zaten bir adam bir kızı kesiyorsa 1 dakika içerisinde 3 şeyi kontrol etmeye çalışır bu 1 dakikanin 15 saniyesi kızı süzerek 15 saniyesi gözleri ve karizması ile etkilemeye çalışarak geçer ve o zor son kalan 30 saniye hormonlarının onu ele geçirmesini engellemek aletini kontrol altına almak . O işin en zor olanıdır emin olun ben artık bu konuda ustalaşmaya başladım da diyebilirim . Ama bu sefer farklıydı içimde çok anlamsızca bir şey oldu daha önce yaşamadığım birşey . Gözleri ... gözleri çok güzeldi Tanrım sanki özenerek yaratmıştı büyülüyordu beni o parlayan gözleri o kıvrak vücudu benim onun becermem için can atıyordu aletim durmak bilmiyordu ona sahip olmak istiyordu adetaa.


Bir türlü kurtulamıyorum şu kaltak kızdan bir insan bu kadar kişiliksiz olabilir mi ya


'' Bella s*kt*r git şurdan bırak şunu ellemeyi ''


'' Hadi ama Cody sadece bir kere beni kırma bunu istediğini biliyorum ''


'' Seni becermek mi sen kendini ne sanıyorsun ki benim penisim senin o ucuz vücudunu isteyecek kadar değersiz değil emin ol bebeğim '' deyip kalçasına bir şaplak attım .


İşte tam o sırada dudaklarıma yapışan ıslak şeyle karşılaştım Tanrım iğrenç sandığım şey hormonlarımı harekete geçiriyordu dudaklarıma baskı uygulayışı emişi beni harekete geçiriyordu ki tam o sırada aletim de dolan bir el farkettim ve aletimi sıkışı tamamen her şeyin irademin kayboluşuydu ...


Yağmur 'un ağzından ;


Unutabilmek imkansız bir şey o saçlar o karizma beni okyanusa götürdü taa derinliklerine yakışıklılık abidesi gibi bir şeydi hiç aklımdan çıkmıyor kolunu boynuna koyup sırıtması aslında her şey açıktı benim vücudumu süzdü bana sahip olmak istediği çok belliydi genelde böyle olduğu zaman serseri der geçerdim ama hormonlarım sanki onun aletini istedi çok saçma ilk gördüğün anda aşık olmak tanımadığın birine gerçekten saçma ya düşününce ama sanırım aşk değil çok değişik bir duygu ve garip daha önce tatmadığım bir şey


''Nereye daldın yine böyle güzel kız ''


Bu ses çok ama çok karizmatik geliyordu . Elimi çenemden çekip karizmatik sese yöneldim sesi kadar yüzü de karizmatik olan Burç bana o parlayan gözleriyle bakıyordu ama biz sadece arkadaşız kesinlikle ve nefesini hissedecek kadar yakındık hafif bir tebesüm yaptıktan sonra bana eğildiği yerden doğruldu ve cebine elini yerleştirdi çok karizmatikti . Farkettim fazla karizmatik kelimesini kullandım ama gerçekten öyle emin olun.


Hafif tebesüm ederek ''Okyanusaa '' dedim.


'' Yemeğe gelmiyor musun? ''


'' Geliyorum bizar beklersen beraber gideriz olur mu ? '' dedim


Başını aşağı yukarı sallayarak onay verdi bende hemen sıramı toplayıp bileğimde olan tokamı bileğimden çıkartıp saçımı at kuyruğu yaptım ve koluna girdim ve


''Çok açım'' deyip kolundan çekiştirdim.

O da hafif sırıtarak ilerledi .


KESİNLİKLE ideal bir erkek hem başarılı hem karizmatik hem zengin hem nazik yani iyi olan her şey var onda kokusu bile kendine has çok güzel ...


Sıraya geçip yemeğimizi aldıktan sonra masaya geçip oturduk Aleyna da bizimle oturdu ;


'' Eee geliyor musunuz bu akşam partiye '' dedim


Aleyna hemen söze atılıp '' Sence kaçır mıyım '' dedi


''Sevindim ee sen Burç '' dedim


'' Gelmemi istersen neden gelmiyim ki'' dedi


Göz bebeklerimin büyüdüğünü hissettim diyebilirim. Parti evet ya kuzenimin doğum günü partisi benim bir üst sınıfımda mezun olacak ve çok popüler biri olduğu için benim adımda duyuldu sayesinde ama bu hoşuma gidiyordu herkes benim kazanılması zor bir kız gibi görüyordum ve bize kusursuz kuzenler diyorlardı sağolsun Defne beni annem öldükten sonra hiç yalnız bırakmamıştı.



Kızlar lütfen yorum yapın yorumlarınız benim için çok önemli sizi seviyorum inşallah beğenirsiniz ^ı^







BENİ OKYANUSA GÖTÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin