1.

302 25 6
                                    


Megint egy átlagos reggel , már épp a cipőmet húztam fel a lábamra mikor kedves apám ki lép a szobájából és azonnal belém is kötött folyamatosan ordibált mint mindig megint másnapos volt . Én meg csak csendben próbáltam végig hallgatni a mondandóját hátha úgy hamarabb szabadulok..

- NAGY HIBA VOLT TÉGED VILÁGRA HOZNI !! Szégyen folt nem akarom látni a pofád ma megértetted ?! Jobban jársz ha ma máshol alszol , nekem ugyanis fontosabb dolgom is van mint rád ,,vigyázni ''.. remélem érthető voltam . - ordította le a fejem kora reggel ..

- igen megértettem - mondtam a gyors választ .

- akkor mar mehetsz is ! - mondta ingerülten és már zárta volna a szoba ajtót mikor is meghallotta amit halkan mondtam ..

- .szemétláda .... - mondtam magamnak a lehető leghalkabban de úgy látom mégse volt elég halk

- mit képzelsz magadról !!! Még vissza is pofázol ?!! - mondta dühösen és hirtelen fel vette az ajtó melletti szekrényről , a kis vázát amit lendületből hozzám vágott .

Hirtelen a kezemet emeletem a fejem elé hogy ne találjon úgy el hogy esetleg kórházba kell mennem iskola helyett ... ezért kb a csuklómat érte és a lendülettől szét is pattant .

- na takarodj a szemem elől látni se akarlak , kis mocsok - ezzel be csapva maga után az ajtót vissza ment aludni vagy tv-ni

Fel kaptam gyorsan a másik lábamra a cipőt és így A kezemmel szorítva a fájós csuklómat indultam el suliba , nem tudom mitől fájhat ennyire de nem hiszem hogy ,bármit is meg tudnék vele emelni vagy akár csak fogni vele , de már az ilyen dolgokat kezdem megszokni , már egy jó ideje ez megy mióta kb 12 éves korom óta apámmal lakom , eleinte semmi gond nem volt de később kiderült hogy apa folyamatosan csalta anyámat a háta mögött így elváltak , anyával akartam élni de nem lehetett mert nem volt úgy anyagilag hogy engem és saját magát eltartsa , így apámhoz kerültem , ahol azóta is minden nap kapom az üléseket ordításokat , szidalmakat . Iskolába járok 17 éves vagyok végzős és munkahelyem is van egy kávézóba dolgozom Kaszásként és néha felszolgálóként . Azért kell a munka hogy minél hamarabb emlegessék innen és kezdek egy új jobb életet
..... hat igen szép álmok ..

Mire észbe kaptam már be is értem az iskolába , gyorsan fel is vonszoltam magamat a termembe és le ülve a helyemre konstatáltam hogy meg alig vannak a terembe , korán kelő típus vagyok de nagyon keveset alszom ezért mindig hamar be érek a suliba .

Így hát elővettem az Alkonyat című könyvemet , és elkezdtem olvasni . Gondoltam ezzel el leszek egy darabig már amúgy is folytatni akartam .

Kis idő elteltével a csengőre kaptam fel a fejem , gyorsan el tettem a könyvem és a fülhallgatómat .
Irodalommal kezdünk szóval már csak a tanárra kell várni .

Kb 3 perc elteltével az igazgató lépett be a terembe egy ismeretlen tanárral utána .

Amint már be értek mindenki lélegzet vissza fogva figyelte az eseményeket .

- sziasztok gyerekek ! Mint látható nincs itt az Irodalom tanárotok . Nyugdíjba vonult így most egy új tanárral kell megismerkedhetnek be is mutatnám Levi Ackerman tanárurat ! - mutatott a mellett álló személyre .

Ezután be mutatkozott az osztálynak és ezzel az óra le volt tudva ki csengetésig verset elemeztünk .

- akkor jövő hétre tanuljátok meg József Attila a Tiszta szívvel című versét , aki mégse tanulná meg annak automatikusan egyes és pluszba ki takarítja az egész termet ! - mondta szigorúan végig nézve az osztályon majd össze pakolt és elment .

Ahogy összetákoltam közbe hallottam hogy sokan az új tanárról beszéltek . Voltak akik pl így :

- milyen alacsony komolyan nem lehet hogy össze tévesztették egy diákkal ?
- Hallottad mit mondott meg hogy kitakarítani a termet
- Szerintem egész helyes
- Hány éves lehet ??

Ilyen fajta szó beszédeket rég hallottam és bár ne is hallottam volna őket . Legtöbbjük nyálas vagy gúnyolódó volt szóval nem is törődtem vele . Gyorsan össze pakoltam a cuccom és rohantam a következő órára .

Hamar eltelt ez az egész nap , sajnos olyan két ballábas vagyok hogy tesin sikerült megbotlanom a saját lábamba és orra és nem mindenki előtt így muszály voltam ki ülni . Rengeteg volt a házifeladatom . Legalább nem fogok unatkozni este .

- ahogy össze pakoltam a cuccom rohantam a munkahelyemre , kicsit sokáig bent tartott minket Hange Tanárnő ^^'

Ahogy rohantam le a lépcsőn a sarkon neki mentem valakinek és hátra estem a lendülettől . - olyan volt mintha egy oszlopnak szaladtam volna neki .

Ahogy a földön ültem egy ismerős hang ütötte meg a fülemet .

- Tisztában van vele hogy nem így kéne rohanni le a lépcsőn ? - kérdezte újdonsült tanárom elég hideg tekintettel rám nézve .

- ne haragudjon igen tisztába vagyok vele , de nekem most mennénk kell ! - mondtam a földről fel pattanva .

Eszt szó nélkül végignézve ott hagytam . - komolyan mondom elég érdekes ez a tanár .

3 percet késtem csak a munkahelyről azzal a mentséggel hogy sokáig bent tartott a tanár ^^'

- Na jó most az egyszer el nézem azt hittem túlóráznom kell miattad - mondta kedves munkatársam Annie .

- aranyos vagy de nem kell - mondtam egy gúnyos vigyorral a számon .

Ma is sokan voltak rengeteg volt a rendelés , hát majd jövő héten mi lesz . Mivel jön egy új fajta felturbózott kávés lötty ami miatt sokan érdeklődnek .

- figyu nem Bánod ha pénteken itt maradnál helyettem estére ? - mondta aranyos szemekkel rám nézve de nekem inkább úgy látszott mintha eléggé fontos dolog miatt kéne elmennie .

- mit kapok cserébe ? - de szerintem tudta mire gondolok

- tudom mit szeretnél de nem sajnos nem tudsz nálam aludni mégegyszer , mivel már nem egyedül élek - mondta kissé büszkén

- mert vissza költöztél a szüleidhez ? - kérdeztem meglepődötten

- dehogy ! Tudod összejöttek berthold-al ( ha így kell írni a nevet xq )

- ja azzal a magas sráccal a szomszédos suliból ?

- ja , szóval sajnálom de nem tudsz nálam aludni bocsika - mondta tényleg őszintén sajnálva a dolgot .

- semmi gond majd megoldom valahogyan , akkor csak felettünk az aznapi pénzen . - mondtam kicsit lehangoltan .

A beszélgetésünket a másik munkatársam egyben osztály társam zavarta meg akit asszem Jeannak hívnak vagy .... Mit tudom én nem vagyok annyira társasági lény xq .

- lányok tudom hogy rólam átadott ok de dolgozni is kene valakinek nagyon sok rendelés van ! - mondta egy kacsintás közepette

- Nicsak álmodik a nyomor még hogy rólad álmodozni ló pofa - mondta gúnyosan Annie .

jean sértődöttet játszva ki slisszlott a helyiségből . egy pár perc után mi is indultunk dolgunkra .

Én megyek most le venni a rendelést és le adni azt .

Éppen a 3 asztalhoz mentem , mikor meg pillantottam Levi Tanárurat kicsit vizesen mármint az ingje néhány helyen foltos volt kint éppen szakadt az eső is , gondolom útközben elkapta az eső es ide jött be .

Vajon vár valakire vagy netán talán randija lesz pont Itt ??? , mia miért gondolkozik iyleneken ? Inkább azon kéne agyakban hol fogok ma éjszakázni -_-' .




Sziasztok ez lenne az első rész remélem tetszett igyekszem hamar hozni a következőt csak sokat kell tanulnom de igyekszem !
Nem sokára folytatom ! 💗

A Hihetetlen Tanár ( Levi x oc ) Where stories live. Discover now