.......................
.
.
.Hát apám incidense után , úgymond ki lettem dobva az utcára . Szóval egész este az erdőben voltam és tanultam olvastam de aludni nem alig semmit . A számnál véres aláfutás ékelődött , az arcom és a testem néhány helyét lilás barna foltok díszítették . Egész este komoran magamba szálltam és elgondolkoztam holnap mit tegyek .
Mikor már láttam hogy a nap sugarai elő bújnak a horizonton , össze pakoltam és indultam suliba . Az utat hamar meg tettem az erdőn keresztüli ösvényen ami a suli oldalánál dobott ki . Így mondhatom kb 10 perc alatt értem be . Kereken 7:00-re értem be így majdnem hogy üres volt még az iskola . Be csörtettem a portán keresztül és fel siettem a termembe .
Ahogy ki nyitottam az ajtót kellemes hűvös levegő fogadott az esti szellőztetés miatt , meg néhány helyen meg csillant a padló mivel meg nem száradt meg teljesen . Hátra Vonszoltam magam az ablak felöli utolsó padba , le vettem a székem próbálva halkabban le tenni , és pár percig csak az ablakon át nézelődtem , nem
Törődve semmivel a világon .Nézelődésemet meg zavarta az ajtó nyikorgása amire oda kaptam fejemet . Az ajtón éppen kedves Tanárom jött be ..... azt hittem le fordulok a székről , mindenre számítottam csak arra nem hogy reggel csak úgy be toppan ilyen korán .
Azonnal vissza vittem a tekintetem a kinti világra . Nem akartam most vele beszélni .
Amint be csukta maga mögött az ajtót hallhatóan meg torpant egy pillanatra és lassú kimért léptekkel megindult felém útközben le tette a cuccait az asztalára .
- Látom ma korán bent vagy . Ugye tanultál a tegnapiból - mondta nyugodt szigorú hanggal. - ált meg előttem de amint meglátta az arcom nem folytatta tovább a mondatát
Amint én is immár a szemébe néztem eleresztettem egy gúnyos mosolyt .
- hogy hogy nem folytatja amibe vele kezdett , tán meglepődött ?nem erre számított ? - mondtam a lehető lég cinikusabb hangnemben
Ő csak ijedten bámult rám és úgy láttam nem talál szavakat . Itt volt az én lehetőségem mivel nem akartam neki magyarázkodni és már úgyis minden mindegy alapon volt ..
Gyorsan fel álltam a táskámat a vállamra dobtam és elkezdtem futni az ajtó felé , Levi meg próbálta hirtelen el kapni a karom de én gyorsabb voltam így nem sikerült neki .
Gyorsan le siettem a lépcsőkön a végén a korláton le csúsztam . És a porta felé igyekeztem . Ügyelve néhányszor hatra néztem hogy nincs e mögöttem de pár lépésnyivel le volt maradva tőlem mindig .
Már ki is rohantam a főbejárati ajtón. Elő rántottam a hátitáskámból a gördeszkámat , le dobtam a földre és már suhantam is vele tovább .
Levi nem ért utol sőt mikor a gördeszkán voltam akkor ő ahogy láttam hatra pillantva a kocsijához igyekezett . Ajjajj ebből meg baj lehet jobban teszem ha be megyek az erdőbe és ha sikerül le rázni egy kis időre megyek meg nézem az új lakásom ami pontosan délutánra volt le beszélve a nénivel .
Sietve próbáltam a gyalogosokat ki kerülve menni az erdő fele ami nem is volt messze . Egy kis idő után észre vettem azt a kis ösvényt amit napi szinten használok .
Le szálltam a gördeszkáról , vele gyömöszöltem a táskámba . Körül kémleltem hogy egyáltalán követett e a tanárom . De sajnálatomra az ösvény mellett i úton meg pillantottam az éppen gyorsan ki faroló szürke Volvo-t .(igen ez az ő kocsija lesz )
A fenébe sietnek kell különben nekem annyi az szent
Gondolkoztam és kieszeltem egy tervet remelem bejön . Na de gyorsan be rohantam az erdőbe
Az erdőben sok a magas növény és sok bokor is van benne főleg amin tele van tüskével . Úgy gondoltam egy ilyesmi bokor mögött elbújok és meg várom míg Levi tovább megy máshol keresni .
Mivel gyorsabb voltam Levi nál ezért volt meg egy kis időm arra hogy keressek egy nagy bokrot ami majd elrejt engem de attól is sietnek kellett nem bízom őt a véletlenre az tuti.
hamar találtam is egy hatalmas tüskés bokrot . Reméltem nem fogok teli vágás nyomokat oda menni a nénihez eléggé nem lenne szép látvány .
Elsőnek be hajítottam a táskámat , utána én is e surrantam mögé .
Annyira izgultam hogy komolyan azt hittem elájulok a bokorban .csak remélni tudtam hogy tovább megy .
Levi szemszög :
Korán keltem nem igen tudok aludni minimum csak 3-2 órát .
Gyorsan elvégeztem a dolgokat a fürdőszobában , fel kaptam magamra egy fehér inget rá egy fekete zakót és persze egy fekete nyakkendőt is .
Reggelizni nem volt most időm ezért most egy müzliszelettett ettem meg gyorsba .
Ellenőriztem a táskám minden meg van e . És indultam is .
Egy 6 perc telt el és már ott is voltam . Korán értem be sőt lehet korábban is . Sok volt a szabad parkoló hely ezért most az iskola bejáratához közelebbi helyet választottam .
Amint le tettem a tanáriba a holmim gondoltam fel megyek addig a termembe .
Mikor fel értem a terem ajtó résnyire nyitva volt hagyva . Valaki ilyen korán be jött volna ?
Ki nyitottam és amint be léptem meg láttam Emiko-t az asztalánál ülni ahogyan néz ki az ablakon .
Milyen jó nevelt lett hirtelen látom tanult a tegnapiból , remelem többet nem találom meg így kint az utcán este ki tudja mi történne vele ha én nem lettem volna ott .... Várj mi ... Tch mindegy is .Elsőnek le tettem a táskám a tanári asztalra zakómmal együtt . És oda mentem hozzá.
Láttam nem igazán szeretett volna velem beszélni de azért meg jegyeztem neki a tegnapit .
- Látom ma korán bent vagy . Ugye tanultál a tegnapiból -De amint ezt ki mondtam arccal felém nézet és én ...... nem tudtam mit mondjak .....
Az arca tele volt lila barna foltokkal ,és véres alá futással ... szörnyű volt ezt látni nem is tudom de olyan volt mintha pofán vertek volna .
Csak néztem azt a két kék íriszt amint bámult rám .
És eszembe jutott egy gondolat hogy nem sí azért volt kint egyedül nem azért ment el otthonról hogy elszokott Volán hanem ...... szörnyűbb dolog miatt és én ezen hogy nem láttam át ?!
Éppen nyitottam a számat szóra de hirtelen fel ált előttem és egy pillanat alatt futni kezdett . Utána nyúltam hátha meg tudom fogni a karjánál de túl messze volt tőlem nem értem el .
Le szaladt a lépcsőn vele utána én is ki a főbejáraton és amint láttam elővesz egy gördeszkát , tudtam nem fogom tudni gyalog elkapni . Ezért a kocsim felé mentem irtó dühösen be vágtam az ajtót és padlógázzal mentem utána . Csak én veszítsen el .....
Mikor az erdő széléhez értem meg láttam amint erre néz és utána vissza fordult az erdő ösvény felé .
-A francba sietnek kell különben elmenekül előlem ... Hogy lehettem ilyen ostoba ..
Azonnal le is parkoltam nem törődve hogy kinek a haza elé , ki szálltam gyorsan bezártam és én is futva siettem utána az ösvényen keresztül .
Nem tudom miért de
úgy éreztem hogy majd meg szakad a szívem úgy sajnáltam hogy ízlett tettem vele bár ilyet eddig meg nem éreztem ....Sziasztok ! Itt is van a Kövi rész remélem tetszeni fog ! A helyesírási hibákért bocsi :(( és annyi még hogy e mellett még indítani fogok egy sorit ugyan úgy Levi és oc de más fajta szval azt is majd lehet olvasni de ezt is vinni fogom tovább amint tudom hozom a kövi részt ! Addig is kellemes ünnepeket ! Boldog karácsonyt ! Ezért is lehet nem lesz olyan hamar de próbálom hamar hozni na puszi nektek ! 😘
DU LIEST GERADE
A Hihetetlen Tanár ( Levi x oc )
RomantikEmiko vagyok csak egy átlagos lány aki próbálja élni mindennapjait , de egyszer csak minden megváltozik körülötte mikor a sors össze hozza tanárával Levi Ackermannal . Ez a két magányos farkas bonyolult kapcsolatba keveredik egymással . Ami teljese...