Yer : New Jersey
Tarih : 3452
Dünya Nüfusu : 2 milyonNew Jersey'li bilim adamları tarafından ortaya atılan, "insanın genotipi sonradan bilim yoluyla değiştirilebilir mi ?" fikri üzerine çalışmalara başlandı. Her eyaletten bir bilim adamı getirtilerek temsil heyeti oluşturuldu.
Bir hafta süren çalışmalar ve ortaya atılan bir yığın fikirden sonra Mr.Blue'nun fikri en makul fikir olarak kabul edildi.
Mr.Blue teorisinde insan beynindeki en küçük yapı birimi olan atomların proton yapısıyla oynayabilecek bir makina üretebileceğini iddia ediyordu. Oylama sonucu bu makinayı üretebilmesi için 1 yıl süre verildi.
Bir yılın ardından makinanın yapımı başarıyla sonuçlandı ve Mr.Blue makinasına "Blue" ismini verdi.
Yapılıcak bu deney için 126 kişi (insan ve hayvan olmak üzere) seçildi.Tarih : 5 Mart 3452
Saat : 12:00Seçilen 126 kişi için tüm şartlar sağlanıp, tüm güvenlik önlemleri alındıktan sonra deney başlanmaya
hazırdı. Temsil heyeti toplandı. Nefesler tutuldu. Herkesin kafasında benzer sorular dolaşıyordu; "Acaba çalışıcak mı?, Çalışmazsa ne olucak?". Mr.Blue tüm bu soruları cevaplandırmak için vakit kaybetmeden düğmeye bastı. Ama bir sorun vardı..Saat : 12:30
Makinanın çalışması için gerekli radyoaktif enerjiyi sağlayan Fermiyum elementi depoyu delerek devrelerin olduğu bölmeye sızmıştı. Devreye karışan Fermiyum her 8 saniyede devredeki elektrik ve diğer elementlerle birleşerek müthiş bir akım ve 126 atom bombası gücünde bir radyoaktif enerji üretiyordu. Makina işlem bittikten sonra kendini imha etmek üzere programlanmıştı. Ve işlemin bitmesine kalan süre 45 dakikaydı. Durumu farkeden bilim insanları hemen basın yoluyla ülkedeki 2 milyon insanın soyun devamlılığı için acilen ülkeyi terk etmeleri gerektiğini açıkladılar.
Ülkedeki yedi havalimanında hazır uçaklar bekletiliyordu. Bir kısım insan kaderine razı olmuş ölümü beklerken, çoğunluk havalimanlarına akın ediyordu. Yoğun bir panik vardı. Etrafta koşuşturan yaşlı teyzelerin çıkardığı sesler, o telaşla çocuğunu evde unutmuş annelerin çığlıkları, panikten kendini camdan dışarı atmış ağlayan insanlar ve siren sesleri. Hepsi birbirine girmişti. Ortalık mahşer gününü andırıyordu. Haksız da sayılmazlardı. Bu onların son saatleri olucaktı...
Henüz iki uçak kalkmıştı ki kulakları parçalayan devasa bir sesle birlikte saatte 150.000 km hızla yaklaşan zehirli bir toz dumanı bütün kıtayı etkisi altına aldı. 3-2-1.. Ve zaman dolmuştu.Saat : 13:15
45 dakika önce 2 milyon insanın yaşadığı kıtada şimdi canlı adına hiçbir kalıntı, ince bir tabaka halindeki beyaz toz ve zehirleyici kokusu dışında hiçbir varlık kalmamıştı. Tabii deney için seçilmiş 126 şanslı kişi dışında...Kimisi deney sırasında mutasyon geçirmiş, kimisinin genotipi değişmişti. Ama en önemlisi hepsi zehirli havaya ve radyoaktif enerjiye karşı bağışıklık kazanmıştı. Ve hepsinin farklı bir özel gücü, becerisi gelişmişti. Ayrıca eskiye oranla beyinlerini %20 daha fazla kullanabiliyorlardı.
Saat : 14:00
Dünya üzerinde yaşanabilecek olan tek kalan şehir Japonya'nın güneyindeki "Miyazaki" şehriydi. Kalan 126 kişi bu şehre göç etmeye başlamışlardı. Kimisi karadan kimisi sudan olmak üzere 6 ayın sonunda şehre ulaşmışlardı.Yıl : 3454
Hepsinin özel becerileri olduğundan ortama çok çabuk uyum sağlamışlar ve yeni bir medeniyet kurma yolunda ilerliyorlardı. Küçük şehirlerini kurmuşlardı bile;
SİHİRDAR VADİSİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANELER MEYDANI
Fantasy"Patlama sonucu oluşmuş yaratıklar... Hepsinin özel yetenek ve becerileri olduğundan ortama çok çabuk uyum sağlamışlardı ve yeni bir medeniyet inşaa ediyorlardı."