8

412 45 1
                                    


გვიან გამეღვიძა ძილი ვერაფრით  შევიბრუნე.  ვერც ვწრიალებდი ლოგინში. 
ბოლოს როგორც იქნა ავდექი  სააათს დავხედე უკვე დილის ხუთი საათი იყონდა ნელ ნელა თენდებიდა.
- გავაღვიძო???
მისი ოთახის წინ ვიდექი   და ვფიქრობდი  გამეღვიძებინა თუ არა.
ბოლოს თავი დავანებე და სამზარეულოში გავედი. 
ცოტა სასუსნაოები   ავიღე და ისევ ჩემს საძინებელში დავბრუნდი.
საქორწინო საჩუქრები ყველგან ეწყო   იმდენი იყო არც კი მინდოდა გახსნა  პატარა სარკიან მაგიდაზე   საშვალო ზომის ყუთი იყო.  ლურჯი ფერის ოქროსფერი ბანტით შეკრული. სკამზე დავჯექი. მის ქვემოთ წერილი იყი.
ანიეს წერილი.
"ბოდიშით ესე გვაინ რომ გაძლევთ ამ 
საჩუქარს. ყველაფერი ისე მიეწყო სამსახურში, გადამავიწყდა. ბოდიშით.
როდესაც თქვენ საჩუქრები გამატანეთ  ეს პატარა ყუთიც იქ იყო. რომ გავხსენი მივხვდი რომ ეს პირადად თქვენი საჩუქარი იყო. კონკრეტული ადამიანისგან. ეს დაახლოებით 6 თვის წინ გაჩუქათ. ბოდიშით რომ ამდენხანს ვერ მოგეცით.  არ მინდა ცუდი რამ გაგახსენოთ, მაგრამ ვფიქრობ დრო არის ეს საჩუქარი თქვენთან იყოს.
კიდევ ერთხელ ბოდიშს გიხდით ესე გვაინ რომ გიბრუნებთ თქვენს საჩუქარა "

წერილი დავდე და  პატარა ყუთი ავიღე   ოქროსფერი ბანტი ფრთხილად მოვაშორე თავი რომ  მოვხადე იქ პატარა ყელსაბამი დამხვდა.  ორი კულონი იყო ცეპთან ერთად.  პატარა ნაფეხურები ჩვილი ბავშვის.
გამეღიმა და ავიღე. ძალიან ლამაზი იყო. ხელში მიეჭირა.  და მას ვუყურებდი  ეს კი  ნამდვილად იყო საჩუქარი რომელმაც გამაბედნიერა.
ყელზე ვერ ვიკეთებდი ვერაფერს  ორსულობის დროს. ვერანაირ სამკაულს ვერ ვიკეთებდი ყველაფერი მაწუხებდა.
ხელში მეჭირა. 
ძილი მომერია საწოლზე ფრთხილად დავწექი, ბალიშები დავიდე ირგვლივ მოვკალათდი და მალევე დამეძინა.

*თეჰიონი*
ხმაური რომ შეწყდა მაშინ გამეღვიძა.
თანიე ჩემს ლოგინში იწვა.  რომ წამოვდექი ისიც წამოხტა 
- წამოდი ვნახოთ რა ხდება.
ლოგინიდან ჩამოხრტა და გამომყვა.
სამზარეულოში გავედი  არეული დამხვდა.
მივხვდი რომ ქირაზი  იქნებოდა ესე გვიან მის მეტი არავინ ჭამს საჭმელს.
- წამოდი ქირაზი ვნახოთ
გზად  საათს დავხედე  ცხრა საათი ხდებოდა 
მისი საძინებლის კარები ჩუმად შევაღე.  მშვიდად იწვა და ეძინა.
თანიე მასთან გაიქცა ლოგინზე აძვრა და მის მუცელთან დაწვა.
- მაგარია. შენც  თანიე???
დაწვა და დაიძინა.
- მოღალატე მოდი აქ.
ყურიც არ შეიბერტყა  თვალები დახუჭა და დაიძინა. ოთახში ფრთხილად შევედი  მისი გამოყვანა მინდოდა. მაგრამ აყვანა რომ დავაპირე შემომიღრინა.
-აქ რომ დაგტოვო არ ვიცი მას რა რეაქცია ექნება  ისედაც ვერ მიტანს და თუ დილით ფანჯრიდან გაგისროლა შენი ბრალი იქნება და ჩემთან ნუ მოხვალ ტირილით.
არ ესმოდა იწვა და ეძინა.
- მოღალატე   ეხლა სხვა არია შენი პატრონი??? მოღალატე
ვუსაყვედურე. გამოსვლა დავაპირე ქირაზის  მარჯვენა ხელში ჩემი ნაჩუქარი ყელსაბამი რომ შევამჩნია.
გამეღიმა.  მუცელზე ფრთხილად  მივადე ხელი და მოვეფერე.
- ბოდიში.
სახეზე ჩამოყრილი თმები გადავუწიე და ლოყაზე ვაკოცე 
- და მადლობა.

I will be your Lucifer ( დასრულებული)Where stories live. Discover now