11. Rész 18+

3.6K 36 4
                                    

Reggel mikor felébrettem zúgot a fejem azt sem tudtam hogy az éjjel mi történt velem. Egy erős kart éreztem mellkasomon és amikor megfordultam Camaront láttam magam mögőt! Hogy mi! Hogy került ide és miért nem emlékszem semmire? Az utolsó emlékem hogy Adamstöll megtudom hogy Katiy és Cameron lefeküttek egymássl!!! Nagyon rosszul voltam és amikor Cameronhoz fordultam látam hogy ébren vann már. Hozám nyomta a testét és éreztem hogy AZ nagyon kemény neki nem tudtam ilyenkor mit kel csinálnni és ijedten nésztem rá meg haragudtam is a Katis dolog miat.
-tényleg lefeküdtél Katyvel? Kérdesztem tölle de ő megcsókkolt és rögtőn el is felejtetem Katit és minden mástt is. Fölém hajolt és simogatni kezdet és amikor már a bugyimhoz ért lehuzta és újazni kezdet először meglepett de nagyonn jó volt és látam hogy látja rajtam menyire élvezem ezértt levete az alsónadrágját és meglátam AZT. Hatalmas volt és meg ijetem de Cameron megnyugtatóan mosolygot rám amitől meg nyugotam
- Tetszik amit látsz- nagyon perverzen mosolygot!! Én csak elpirúlttam és ijeten nésztem rá és ő meg végre megtette azt amit mindketem régótta akartunk már... Nagyon nyőgtem mert nagyon nagy volt neki és jól csinállta ő is élveszte és megcsokkolt közbe sokszor amikor el élvesztünk kihuszta és levette a gumit és görcsöt kötöt rá és egymást átölelve aludtunk ell.
Délután ébrettűnk fel elmentem zuhanYozni meg lemosni a sminkemet a fürdőszobába de Camaron követet ès a zuhanyzoba újra megtörtént nagyon jó volt és a végèn le szpotam azt monta hogy ügyes vagyok nem látszik hogy soha nem csináltam még. Aztàn felöltösztünk és elmondtuk Adamnek.
Adam: micsoda hogy ti szexeltetek???!?? Úristen a kis unokahugomat megrontottad te szemétláda!!
Emma: de Adem én is akartam és nagyon jó volt azthiszem szerelmes vagyok
Cam: igen bro, én is szerelmes vagyok semmi rosszat nem teszek soha emmával meg igérem!-monta és rám mosolygott azzal a cuki mosolyàval azt hittem el olvadok a pillangók táncra perdűltek a hasamban, hát ilyen a szerelem...
Adam: jólvan de ha bármi roszat mond rólad Ema kicsinállak, vàgod!!-és lepacsizot Camaronnal asztán megcsókoltuk egymást olyan boldog vagyok, mostmár tényleg minden rendben lessz
Ekkor megcsörrent a telefonom...

A kisváros rosszfiúja 18+🔞🔞🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora