1. Vyrážame

398 20 1
                                    

Pobalíme si veci a vyrážame na chatu. No skôr než vám tu začneme hovoriť náš príbeh tak sa vám predstavíme. Sme parta najlepších kamarátov na život a na smrť. A práve to sa nám stalo osudným. Sme tri baby a traja chalani. Ella Lavender (20 rokov), Rose Tyler (21 rokov), Emily Buston (20 rokov), Kail Allan (22 rokov), Jayden Jonas (23 rokov), William Crooper (21 rokokv). Keď sme sa vybrali zaplatiť tak sa nás Emily opýta za ako dlho budemem konečne na našej výletne chate vo Firewoode /les- vymyslený/. Povedali sme jej, že do hoďky tam sme. Keď sme boli na odchode predavač nás stopol so slovami: "Idete do Firewoodo?" "Áno." Odpovedali sme zbororvo. "Tak vás varujem. Z Firewoodu sa ešte nikto nedostal živý. Ale ani mŕtvi." Pozreli sme sa na seba navzájom a nechápali sme kam týmto smeruje. "Ak tam chcete ísť dávajte si pozor. Žijú tam stvorenie. Niektorý hovoria, že sú to obyčajné zvery a niektorý naopak tý druhý, že to sú deti samotnáho Satana a jeho ženy Lilith." Nemôžeme povedať, že baby neboli vystrašené na smrť a chalani sa na tom len zabávali. Až na Jaya, ale ten nikdy nebral nič vážne. A veď aj prečo? Od nejakého vyšinutého pumpára? Nasadli sme do áut a za hodinu sme boli na mieste. Pobrali sme si veci a vošli sme do lesa. Po hodine sme sa rozhodli utáboriť, lebo sa začalo stmievať. Rozložili sme stan, oheň a poľahali sme do spacákov. Rozprávali sme sa a všetci postupne zaspali len Emily nemohla a stále rozmýšľala nad tým čo povedal ten predavač: Z Firewoodu sa ešte nikto nedostal živý. Ale ani mŕtvi. Po ďalšej pol hodine ju to prestalo v stane baviť a vyšla pred sta. No skôr než stihla zareagovať, démon známi pod menom Pekelný pes (foto) na ňu zaútočil.

------------------------------------

Dúfam, že sa vám táto časť páčila. Je skoro 3 ráno a tak je to len takéto krátke, pretože som strašne unavená. Kamarátka ma stiahla to napísať keďže som jej o tom už dlhšiu dobu hovorila. Dik Ela :D Budem sa snažiť písať dlhšie, ale uznajte 3 hodiny ráno.... zľutujte sa. :)
Votes a komentáre potešia. Sára :) :)

Lets die together [dokončené]Where stories live. Discover now