Veľmi pekne ďakujem za inšpiráciu Lily_Steal.
————————————————
*Jayden*
Je polnoc a my zas čakáme na ďalšiu úlohu. Sme pred chatkou a blíži sa k nám postava v čierom hábite. Emily. Pozerám sa na ňu a žalúdok mi zviera úzkosťou.
"Emily." zašepkám. Z jej očí sa začnú kotúľať slzy. Podá Willovi list, otočí sa a ešte pred odchodom zašepká: "Zbohom."
Nechápal som, ale radšej som začal čítať:
A pozrime sa. Vy ste sa dožili. Čo sa stalo? Väčšina bola mŕtva po prespaní v lese, ale vy sa držíte. Asi chcete prežiť veľmi čo? Teraz ideme niečo ťažšie. Vyspite sa. Zajtra ráno o 6:00 presne po vás príde môj sluha a zavedie vás k ďalšej úlohe.
Anonym
"Okay, tak toto nedopadne dobre." poznamenal som.
Všetci sa vybrali do svojich izieb spať vrátane mňa. Ráno som sa zobudil o 5:30. Dal som si rýchlu sprchu a už sme išli.
*Emily*
Musela som im povedať zbohom, keďže ma oslovili a tým pádom dnes alebo zajtra zomriem. Je to jedno z pravidiel "hry".
"Emily!" rýchlo som prišla ku pánovi, i keď to už je jedno. Zomriem tak, či tak. "Mám pre teba poslednú úlohu. Vyzdvihneš svojich priateľov pri chatke a odvedieš ich k starému dubu. Veď ty vieš kde."
"Áno pane." sklonila som hlavu a odišla rýchlim krokom.
-ráno-
Môj posledný deň. Dnes zomriem pred zrakom všetkých mojich priateľov. Rýchlo som prešla ku ich chatke. Bolo 6:00 presne a všetci tam už boli.
"Nasledujte ma." po asi dvadsiatich minútach sme došli na miesto. "Stojte." povedala som a blížila som sa k veľkému pňu od dubu. Postavila som sa naň a okolo mňa boli 4 priesvitná krabice s jedovatým hmyzom. Začala som vysvetľovať pravidlá:
"Sú tu 4 krabice ako vidíte. Sú plné hmyzu. Dve krabice jedovatého a dve obyčajného. Musíte nájsť papierik s číslom a tým smerom sa vydáte. Ako ste si mohli všimnúť na stromoch sú čísla od jeden do štyri. Ktoré číslo si vytiahnete, tou cestou pôjdete. Na každom strome pri čísle cesty máte zavesenú aj potrebnú zbraň na netvora čo tam na vás bude číhať. Môže sa stať, že sa mu vyhnete, ale to je takmer nemožné."
"Ale predtým než začnete máte možnosť povedať Emily zbohom. Za chvíľu sa dozviete prečo. Tak..?" prerušil ma Anonym.
Všetci sa na seba pozreli a zborovo povedali: "Zbohom." v tú chvíľu som pocítila ostrú bolesť v bruchu, a potom už len tmu. Už nič.
*Jayson*
On ju zabil. On zabil Emily. Niee!
———————————————————————————
Hi guys!
Po dlhej dobe som tu i s novou časťou.
Čo si myslíte... kto zomrie ďalší?
Ďakujem ešte raz veľmi pekne Lily_Steal a všetkým komentíkom.
Votes a komenty potešia. Sára
ESTÁS LEYENDO
Lets die together [dokončené]
TerrorPartička sa vyberie na stanovačku. No to však nevedia čo ich v lese čaká. Tento les je plný démonov, zabijakov a rôznych iných stvorení. Prežije vôbec niekto? A ak áno, kto? Majú vôbec nejakú šancu na prežitie? Majú sa čím brániť?