Táto časť je venovaná Lily_Steal a TimaJgerov.
---------------------------
*William*
Po celom dni čo sme hľadali Emily sme to vzdali a začneme ju znovu hľadať až zajtra. Ak zomrela treba to nejako oznámiť jej priateľovi. O 22:00 (10 večer) sme sa zhromáždili v obývačke a chceli sme sa nejako odreagovať. Naštastie sme sem zobrali alkohol takže... Bonus pre nás. Otvorili sme prvú fľašku whisky, dali sme si po poháriku a vypili to na ex. Po necelej pol hodine už sme vyťahovali druhú fľašku. Posadali sme si do kruhu a išli sme hrať fľašu. Prvá točila Ela a padlo to na Kaila.
"Pravda aleboo úloha?" Ela.
"Hm, zamyslím sa úloha."Kail.
"Daj si francúzska s Rose."
"Tak toto nie." Vyhŕkol som. Je to moja priateľka a aj v takomto stave v akom sa nachádzam si za tým stojím.
"Hej Will odviaž sa." Povedala mi Rose a naklonila sa ku Kailovi. Zatvoril som oči a čakal kým sa odtiahnú. Trvalo im to 10 sekúnd. Myslel som, že sa tam zbláznim.
"Točim!" Vykríkla. Roztočila fľašu a padlo to na Elu. "Odplata bude sladká." Zašepkala sama pre seba. "Vyfajči Jaydenovi."
"Okay." Povedala a išla s Jayom na WC aby sme náhodou nevideli niečo čo by sme nemali. Bolo toho dosť počuť ako napríklad Jayove vzdychy alebo aj napríklad 'Ela kurva' A podobné kraviny ktorým sme sa smiali ako sfetovaný. Aj tak bolo najlepšie to čo bolo ako posledné: 'Ela... už budem!' Toto už bolo moc a alkohol tomu vôbec neprospieval. Vyšli a všetci sme to zopakovali a znovu sme vybuchli do strašeného smiechu zatiaľ co Jay bol červený až dakde na riti. Teraz keďže Ela už točila točil Jay a padlo to na Kaila.
"Takže Kail. Dávam ti za úlohu doniesť drevo, lebo je tu už zima." Kail si len povzdychol a šiel po to drevo. Keď sa už dlho nevracal išli sme sa po ňom pozrieť. Obuli sme sa a keď sme otvorili dvere bol tam Kail, no bolo to len telo bez hlavi a na ňom bol položený lístoček:
----------------------------------
Hi guys!
Ták čo myslíte čo tam bude napísané? Nájdu Emily?
Do komentárov môžte písať či má ešte niekto zomrieť alebo nie. A ak áno kto?
Chcem sa Vás opýtať ako chcete pravidelnosť časti? Buď budem dávať časti častejšie ale budú krátke, alebo budem dávať veľmi zriedka ale budú o čosi dlhšie?
Votes a komentáre potešia. Sára
KAMU SEDANG MEMBACA
Lets die together [dokončené]
HororPartička sa vyberie na stanovačku. No to však nevedia čo ich v lese čaká. Tento les je plný démonov, zabijakov a rôznych iných stvorení. Prežije vôbec niekto? A ak áno, kto? Majú vôbec nejakú šancu na prežitie? Majú sa čím brániť?