şimdi bölüme öyle kolay kolay birkaç fotoğraf koyup gitmeyeceğim, her klasik watty anti kitabında olan lazy jeno bölümlerinden olmayacak.
şimdi şu sektörde kaç tane hasta, yaralı, rahatsız olup performans sergileyen idol var?
Lisa: Lisa dünya turu sırasında uyluklarını sakatlamasına ve fizik tedavi görmesine rağmen hiçbir zaman bunu bize belli etmedi. Biz bunu 2 yıl sonra ondan öğrendik.
(İnanmıyorsanız Lisa'nın dünya turunda ki performanslarını izleyin)Jeongyeon: Jeongyeon anksiyete hastası biri ve aldığı ilaçlar yüzünden biraz kilo aldı. e tabii bu aldığı kilolar yüzünden de kız zorbalık gördü. zorbalıkta anksiyeteye yardımcı olmaz biliyorsunuz. kız her geçen gün hem iyileşmeye çalışırken hem de JYPıc tarafından robot gibi çalıştırılıyor. ama hiçbir zaman sahnede jeno gibi davranmadı. her zaman elinden gelen en iyisini yaptı. o da "ay yok ben dans edemem" diyip sahnede lazy davranabilirdi. ama yapmadı. idol olmak isteyen, sahnede performans sergilemek isteyen sergiler.
Jungkook: buna çok küçük bir örnek vericem. Jungkook bir konserden önce ayakta duramayacak kadar hastaydı ve sahneye çıkmaması gerekiyordu. ama o yine de hayranları için sahneye çıkmayı seçti. sahnede her zaman ki gibi harika bir performans sergiledi. ne bi dans hareketini kaçırdı ne bi sözünü karıştırdı ne de sesi gitti. performansı üyelerle uyumlu şekilde başlayıp, uyumlu şekilde bitirdi. Jungkook bu konserden sonra ayakta bile duramadı, üyeler yardımcı oldu. ama sahnede böyle değildi, neden? çünkü bunca yıl çalıştı ve hayranlarına en iyisini verdi. o da lazylik yapabilirdi, o da hareketleri basit basit yapıp geçiştirebilirdi. ama yapmadı. hareketler çok sert ve zor olmasına rağmen yapmadı. sözleri karıştırıp, söylemeyip geçiştiredebilirdi. ama yapmadı.
Jisoo: ne kadar Jisoo stanlemesem de onu bu konuda taktir ediyorum. birçok stan ve anti ona "dans edemiyor, performansı kötü "dese de coachella zamanı çok büyük bir sırt ağrısı olmasına rağmen harika bir performans sergiledi. düşünün yani Jisoo bu performans ile bile jyi ateliyor sahnede.
Yoongi: 2012, yani çıkışlarından önce meydana gelen sol omzunda ki arka labral yırtığı ile çok fazla sıkıntı yaşayan bir idol. sahnede birçok kez ağrısını ve acısını çekmesine rağmen bir kere bile sahneden inmedı, bir kere bile sahnede "ay omzum acır bu hareketi yapamam" demedi, sahnede her zaman üyelerle uyumlu oldu. Yoongi ameliyat olana kadar bu sorunu çekti ve hiçbir zaman sahnede bu tür hareketler sergilemedi.
Bangchan: aslında çok büyük bir sorum olmasa da yine de bundan da bahsedicem. çünkü 4. jen idolü olmasına rağmen 3. jen idolü olan jden sahnede daha iyi olması gerçekten ironik. Chan ve grup şu son zamanlarda gerçekten çok fazla çalıştı. albumler olsun, cbler olsun, japon cbler olsun, kingdom olsun gerçekten hiç ara vermeden çalıştılar ve dinlenmeye zaman bile bulamadılar. yani anlayacağınız klasik JYP idolü, dinlenmez çalışırlar. ve Chan'ın bu yorgunluk ve strese karşı bir hastalığı oluştu. uyku felci geçiriyor bu yüzden uyuyamıyor. uyumaya başladığı an uyku felci yüzünden tekrar uyanıyor. bazen uyuyamadığında staye yazıyor. uykusuz olduğu gibi sürekli çalışıp, Chan's room için içerik üretiyor. gerçekten bu kadar yük, stres ve uykusuzluğun üzerine yoruluyor. bu kitabı ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum ama dün SKZ AAA ödül töreninden ilk daesangini aldı (daesang alan ilk 4th gen group oldular.) ve performans da sergilediler. Chan performansta sanki hiç sorunu yokmuş gibi davrandı, sahnede bir kere bile sorun çıkarmadı. artı olarak üyeler eve giderken staylere teşekkür etmek için yayın açtı ve orda da yorulduğunu belli etmedi.
Jeongyeon: