Bölüm 2

83 0 0
                                    

Bir kelavın hayatında kimi zaman hayallerin dahi sonu vardır. Hayaller her daim gerçeklikle harmanlanmalıdır, yoksa olası hayal kırıklıklarının önü alınamaz. Birçok kez hayal kırıklığını tecrübe etmiş bir kelavın zamanla aldığı bir tavırdır bu. Kalbinde en ufak yer vermeyi dahi çok gören erkekler, sevgisini paylaşmayı dahi çok gören insanlar, şefkatini ve yakınlığını paraya satan aileler... Aslında böylesi bir tavrın ardında yatan sebeplere bakıldığı vakit bir kelavın bu tür bir tavır almasına şaşmamak gerek. 

Kelav olmanın yanı sıra bir dönme olmanında bunda epey etkisi vardır, hiç şüphesiz.

Son günlerde kalbimi ve zihnimi saran heyecan, yaz mevsiminin ortasına mıhlanmış olan bu gri havada dahi yaşamsal sürekliliğini koruyor gibiydi. Misafir gittiği evde eşyaları büyük bir heyecanla karıştıran çocuklar kadar yüreğim ağzımda, farkedilmek arzusu duyan ama içten içe görünmez de olmakta çabalayan bir umutsuz kadar aşıktım yeni gelen erkeğe. Sabahları balkona çıkıp yudumladığım bir bardak kahve, ona eşlik eden sigara dumanı ve geçen gecelerin yorgunlukları eşliğinda kapalı perdelerin ardında ne şekilde yattığını düşünür dururum. Yattığın yatakta bana da yer var mıdır, sabahın taçlandırdığı bir öpücüğün seks daveti? 

Geçmişte aşka dair hislerimin birçok kez zedelendiğini tecrübe etmek, zamanla bir başkasının hayatına dahil olma fikrini kafamda farklı bir noktada konumlandırdı. Bir başkasının hayatına dahil olmak... Ne kadar ürkütücü bir fikirdi bu. Sevgiden, aşktan şüphe duyarak yaşamak. Bir çocuk kadar saf ve beklentisiz yaklaşmalıydık aşka, tüm bu şüphelere gereksiz endişelere yer kalmaksızın. 

Sokakta do notasından yükselen lubunya kahkahaları epey keyifli bir dedikodu döndüğünün göstergesiydi. Noyan hanımın kızlarından, koli evinin öne çıkan kızlarından Alev'in kahkahalarıydı bunlar. Sokakta bir başka lubunyaya büyük bir şevkle yeni mantisini ballandıra ballandıra anlatıyor, kızıl saçlarına taktırdığı kaynaklarını bir o yana bir bu yana savuruyordu. Kaynaklarını sallamak bir lubunyanın genine işlemiştir, çoğu lubunyada görmek muhtemeldir. Bu neşeli ve kendinden emin tavırlar, yaptığı nispetin orgazmını yaşadıktan sonra tekrar eve naşladı Alev. 

Alev'in bu manti muhabbetinin zamanla bir ayrılığa evrilip, omuzlarımıza gözyaşları eşliğinde rimellerini süreceği konusunda az çok emindim. Zira bugüne kadar belinde kuşağı, üzerinde gelinliği olan bir lubunyayı düğün dernek ile yollamamıştık sokaktan.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KelavHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin