O 5 týždňov neskôr:
Keď som ráno prišla do domu Salvatorov prekvapene som sa pozerala na to ako Alaric ukazuje Stefanovi a Damonovy ako zaobchádzať zo zbraňami lovcov
upírov. Nechápala som tomu. Chcú sa snáď nechať zabiť?"Čo sa tu deje?"keď som sa to opýtala všetci sa otočili mojím smerom a boli prekvapení že tu som.
"Beth čo tu robíš?"
"Pýtala som sa prvá Stefan ale som tu pretože som čarodejka ako Bonnie a chcem pomôcť. A teraz odpovedz ti mne"
"Dobré takže chceme zabiť upirku ktorá vyzerá ako Elena"keď to Štefan povedal hneď som vedela o koho sa jedná tu upirku poznám veľmi dobr.
"Takže vy chcete zbiť Katherine...dobré pomôžem vám."
"Počkať ako je možné že ju poznáš
Beth"povedal hlas za mnou a ja som hneď vedela že je to Bonnie."Poznali sme sa keď som bola v New Yorku chcela pomôcť pretože pred niekým uteká"všetci sa nám na prekvapene pozerali
"No čo pomohla som jej a oľutovala som to"
"Dobe ideme zabiť Katherine"
Na maškarnom bále
Pohľad Elisabeth
S Bonnie sme urobili kúzlo ktoré by malo Katherine udržať v miestnosti kde sme použili to kúzlo.
"Stefan je čas"on na to iba kývol hlavou a ja som bežala von za Bonnie a Jeremim.
"Čo sa tu deje?"povedala Elena ktorá stála hneď vedľa Jeremiho ale hneď ako to dopovedala spadla na zem z bolesťou v chrbte. Keď som sa na jej chrbát pozrela mala tričko od krvi.
"Jeremy je spojená z Katherine musíš
ísť za Stefanom nech prestanú"
Jeremy na to kývol hlavou a bežal hneď preč"To boly prosím zastavte to"
"Nemôžeme to zastaviť....."
Ale môžeme zmierniť tu bolesť"dopovedala som za Bonnie.
Po maškarnom bále
Keď to konečne všetko skončilo rozhodla som sa že domov pôjdem z Elenou. Keď sme kráčali k jej autu zrazu ma niekto chytil za ústa a ja som omdlela.
YOU ARE READING
Sisters Bennett
VampireMladá Elisabeth Bennett sa po pár rokoch vráti späť do Mistic Falls kde sa zoznámi z novymi ľuďmi ako napríklad bratia Salvatore alebo rodina Mikaelson. Čo sa stane keď sa Elisabeth pokúsi Klausovi pokaziť jeho plán? Zamiluje sa Elisabeth do niekoho...