נקודת מבט לואי:
"לואי קום עושים יום אחים" קראה פיבי וגררה אותי החוצה מהמיטה. ירדנו לקומה התחתונה וריח מתוק עלה באפי, חייכתי כשראיתי את לוטי במטבח מטגנת פנקייקים ואת דייזי מסדרת את הסלון ומביאה שמיכות נעימות להתרכבל איתן.
אין על האחיות שלי.
"תודה בנות" חייכתי ולוטי הסתובבה, לועסת את אחד הפנקייקים "היום מפנקים אותך לו. שב בסלון" ציוותה והנהנתי בחיוך קטן.
לאחר כמה דקות פיבי ודייזי התיישבו לצידי ולוטי הגיעה עם מגש ענק מלא בפנקייקים ופירות חתוכים בצורה מסודרת לצידם וכמה קערות קטנות עם מייפל ושוקולד.
"תודה בנות, אין עליכם" חיבקתי אותן והתחלנו לאכול ולראות את הסרט שהתאומות בחרו.
אחר כך עשינו מסכות פנים, ריכלנו על בנים מהכיתה של התאומות ולוטי סיפרה לנו שהיא ושון ביחד.
"הוא בא עוד מעט!" אמרה לואי נרגשת וצחקקתי, לאחר כמה דקות דפיקה נשמעה מכיון הדלת היא חייכה ורצה לפתוח אותה, חושפת את דמותו של שון וקופצת עליו בחיבוק
נקודת מבט כללית:
מהבוקר הארי התעלם מדילן, שניהם התנהגו כמו זרים גמורים אחד לשני ואפילו בוקר טוב לא אמרו אחד לשני.
אן שלקחה חופש היום לזמן איכות עם הילדים שמה לב למתח המורגש בין השניים עד שנמאס לה וקראה לשני הבנים להגיע לסלון.
"מה יש?" שאלה בחוסר סבלנות ודילן נאנח "שאני אספר או שאתה תספר?" שאל הארי בקרירות "אני" מלמל דילן.
"לואי נפרד ממני" אמר והעמיד פני מסכן מה שעצבן את הארי, הוא כל כך שנא את זה שהוא משקר. הוא גם ידע בדיוק למה.
אן מאוד אוהבת את לואי ובואו נגיד שאם היא תשמע שדילן בגד בו היא מאוד תכעס.
ועצם העובדה שבגדו בהארי בעבר רק הייתה מחזקת את הכעס אל דילן לכן דילן העדיף לשמור את הפרט הקטן לעצמו.הארי רק גיחך במרירות, ממשיך להתעלם מקיומו של אחיו הקטן.
מי היה מאמין ששניהם יתנהגו כך בגלל בחור?
בגלל מישהו אחד שיעבור בניהם?
"אויש מתוק שלי" אמרה אן מושכת את בנה הצעיר יותר לחיבוק "אני כל כל מצטערת... למה נפרדתם?" שאל בדאגה ודילן משך בכתפיו
"אני לא יודע" השפיל את ראשו והארי גלגל את עיניו, יודע שבעוד חצי שנה ילך לבלונדיני המזדיין שלו ויתנהג כאילו כלום לא קרה."זה בטח סתם איזה ריב, אני בטוחה שתחזרו" אן ניחמה את דילן אך הוא רק הניד בראשו "זה לא סתם ריב אמא, זה סופי" נאנח וזייף דמעות.
"חתיכת שקרן" הארי ממלמל ומגלגל את עיניו "אמרת משהו מותק?" אן שאלה והארי הניד בראשו, חיוך מזויף על שפתיו.
אין משהו שהוא שונא יותר משקרנים.
לעזאזל הוא היה חייב משהו שירגיע אותו.
והוא ידע בדיוק מה.
לואי.הוא העביר את ידו בשיערו הארוך והתחיל להקליד ללואי הודעה בידיעה שהוא היחיד שאי פעם יצליח להרגיע אותו כך.
"היי לו"
"הו היי האז"
"מה עושה?"
"סתם עם האחיות שלי, הן ארגנו לנו יום יחד"
"אה טוב לא משנה :)"
"למה? דילן מציק לך?"
"אני כל כך עצבני שאני יכול לחנוק מישהו"
"אני מבין... רוצה לבוא? ממש נחמד פה, גם החבר החדש של לוטי בא והתאמות רבות"
"שוב פעם הן רבות?"
"תמיד"
"חחחח תודה אין עליך לו, אני בא" השיב הארי, סוגר את הטלפון ושפתיו מתעלקות לחיוך קטן.
"מה אתה מחייך ככה?" גיחכה אן והארי ניער מעט את ראשו "סתם" מלמל ואן חייכה בתחמנות "מי זה?" שאלה בהתלהבות וסומק קל עלה ללחיו "אף אחד" מלמל ונעל את נעליים, "ולאן אתה הולך?" שאלה אן והארי חייך "ל'אף אחד' הזה"
פרק אחרון להיוםםם
אל תתרגלו למיליון ואחד פרקים שעלו היום, אני באמת לא יודעת מה נכנס בי אבל אין תלונות,
לא לי ולא לכן :)
לא עברתי על הפרק אז נתמודד
אל תשכחו להגיב ולהצביע
לאב יוווו
YOU ARE READING
The styles brothers // L.S
Fanfiction"יכול להיות שהייתי עד עכשיו עם הסטיילס הלא נכון" ללואי יש חבר, דילן. מה קורה כשהוא מתאהב באח של דילן? הארי. אני מתה למחוק אותו אבל ירביצו לי שתדעו שהכתיבה שלי כאן ברמה ממש נמוכה ובכללי הפאנפיק הזה לא משהו בכלל מצטערת על זהה