part 14

1K 88 92
                                    

נקודת מבט כללית:

"הארי איך אתה ולואי הכרתם?" בראד שאל, מתיישב ליד הארי בספסל בזמן שלואי וראיין ממשיכים לשחק יחד בכדורגל.

"הוא אקס של אח שלי" פלט הארי ובראד פער את עיניו "באמת?!" הארי הנהן והשפיל את ראשו, מרים לאחר כמה שניות. "כן... האמת שהייתי מאוהב בו מהרגע שאחי דילן הציג אותו בתור החבר שלו, זה היה לפני שנתיים בערך..." אמר ובראיין המשיך והסתכל על הארי שנשך את שפתו התחתונה והסתכל על לואי בועט את הכדור לשער ומתלהב כשנכנס.

"אז ככה זה היה בערך, שנתיים שהם היו יחד ואני רק הסתכלתי מהצד, לא יכולתי לעשות דבר ובטח שלא להפריד בין שניהם בשביל להיות עם לואי" הארי אמר ובראד כיווץ את גבותיו "אז איך אתם ביחד?" שאל בסקרנות והארי חייך, מסתכל על לואי בחיוך מוקסם.

אחרי כמה ימים שאני ולואי כעסנו אחד על השני הוא הגיע אליי בוכה, הוא סיפר לי שגילה שדילן בוגד בו. סיפרתי לו את הגרסא שלי בנושא ומפה לשם השלמנו, באותו היום הוא נפרד מדילן ובמשך כמה ימים ממש התקרבנו ו... טוב, התנשקנו"

"זה כזה מגניב! רגע, דילן לא כעס?" שאל והארי משך בכתפיו "עוד לא סיפרנו לו שאנחנו יחד אבל זה לא באמת מזיז לו, הוא בוגד בלואי כבר שלושה חודשים עם איזה מישהו. אני מניח שנספר לו בקרוב" אמר הארי ובראד הנהן.

"על מה אתם מדברים?" שאל לואי בחיוך קטן, מתנשף מעט, שיערו צמוד מעט למצחו בגלל הזיעה והחולצה הרטובה במקצת צמודה לחזהו, מבליטה מעט את שריריו, הארי כמעט רייר.

"היי לו" הארי הניח נשיקה קטנה לשפתיו של לואי "אני קורע אותו!" התפרץ ראיין ולואי פער את עיניו "שקרן!" קרא וראיין חייך בתחמנות "הראשון שמגיע לשלוש גולים מנצח" קבע והשניים רצו חזרה למגרש, ממשיכים לשחק.

"לפני שבועיים בערך אני חושב, תפסתי את דילן בוגד בלואי עם מישהו אחר, התכוונתי לספר ללואי כי זה נושא די רגיש עבורי. החבר הראשון שלי בגד בי. שנייה לפני שסיפרתי ללואי דילן הגיע והמציא לו תירוץ, הוא הוציא אותי בתור הרע" אמר ובראד פער את עיניו "דילן נשמע חתיכת זין"

"הוא אח שלי! אבל טוב.. אתה צודק" אמר ובראד חייך בניצחון.

"מה קרה אחר כך?" שאל בראד וחיוך מטופש עלה לשפתיו של הארי "מאז אנחנו ביחד.." אמר, נושך את שפתו התחתונה.

לואי שלא שמע את כל השיחה ראה את הארי מחייך לעברו וחייך בחזרה, סומק קל עולה ללחיו.

"אתם חמודים יחד... אני לא כל כך מכיר את לואי אבל אני אשמח להכיר, אמא שלו נורא נחמדה" הודה בראד והארי הסיט את מבטו אליו, מהנהן.

"כן, יש לו משפחה מקסימה אני בטוח שתתחברו. איך אתה עם זה שלאבא שלך יש בת זוג?" שאל הארי ובראד משך בכתפיו, נושך את שפתו התחתונה.

The styles brothers // L.SWhere stories live. Discover now