-1- Nádech Výdech

64 6 3
                                    

Stála jsem před zrcadlem a dívala se na svou školní uniformu. Na můj vkus je až moc usedlá a nudná, ale teďka to musím hodit za hlavu. Do ruky jsem vzala svou těžší tašku a šla do školy ve které jsem ještě nikdy nebyla pořádně. Pár kroků a už jsem před ní, ale žádná sláva, i hudba ve sluchátkách je zajímavější než celý venek školy. Vešla jsem dovnitř a teď už to bylo něco. Hnedka mě zarazilo, že na první pohled tu bylo vícero kluků než holek, ale asi to byla jen má domněnka. Hledala jsem svou třídu a po pár minut bloudění po chodbách jsem našla tu třídu kam jsem mířila. Posadila jsem se do třídy a kolem mě už byli někteří spolužáci. Mou pozornost upoutal hlavně jeden. Vyšší postava, černé vlasy, hubený a hlavně překrásný úsměv ozařující místnost. Mně si snad ani nevšiml a ani není se co divit. Jsem předci jenom o hlavu nižší. Kolem něj byla jeho parta, ale moje oči by na něm mohli zůstat. Pro mě zůstal jen on, jen on byl v té chvíli pro mě nejdůležitější. Musela jsem se pousmát nad jeho krásou a potom se pro sebe zoufale zasmát protože já na takové hezké lidi jako je on prostě jednoduše a zkrátka nemám. Aspoň, že nejsem už nová studentka a nemusím se představovat, ale za ten rok si mě nikdo pomalu nevšiml jak jsem nenápadná a tichá. Upřímně, kdyby mi to vadilo tak už si dávno stěžuju, ale já jsem za to ráda. Lepší nenápadná než šikanovaná všemi jako před tím.

Hodiny plynuly a nastala velká pauza mezi hodinami. Kráčela jsem ke své skříňce a poslouchala hudbu ve sluchátcích. Broukala jsem svou oblíbenou písničku a razila si to ke své krásně skříňce co vypadá ještě více starobyle než celý venek školy. No hold rekonstrukce proběhla pouze vevnitř ne venku. Otevřela jsem ji a vypadlo na mě něco malého, nějaká origami labuťka. Nadepsaná ozdobným písmem Tvůj. Podivila jsem se a rozbalila ji a začala číst ten dopis.


Drahá Má,
Píšu ti já tvůj ctitel, kterého oslovuj jen Tvůj. Kdykoliv budeš cokoliv potřebovat stačí to napsat na lísteček a dej to za ---/-.../.-./.-/--../...-/./-./..-/..././---/-../-.../---/-/-/../-.-././.-../.-../../..../---/...-/.--./.-./../--.././--/../--..--/-.-/-../-.--/--../...-/----/.-/--../../.../-../.../-.-/---/.-../-.--

Tím končil tento podivný dopis. Nevěděla jsem jak ten člověk mohl očekávat, že budu tak chytrá, že to rozluštím, ale ne. Teďka ne, až doma. Šla jsem na hodinu a dopis schovala a dělala, že nic.





Ahojky tak jsem tu s mym prvnim pribehem, ktery snad za neco stoji xdd. za morzeovka tam neni nahodou, jestli chcete zjsitit tajnout skrys tak to vylustete a dejte to komentu at i ostatni clovickove maji sanci zjistit o co se jedna heh. mejte se krasne nejkrasnejsi vsichni moji chingu a zdarec!

Hide ItKde žijí příběhy. Začni objevovat