Öncelikle sadece eğlence amaçlıdır. Açıklamada da uyardığım gibi amaç cringelik. Baştan uyarmadı demeyin. Maksat eğlenmek. O zaman hoş geldiniz ilk ve son cringe kitabıma. İyi okumalar
😩😩😩😩✋✋✋✋✋
. . . . . . . . . . .
.
.
.
.
.
Alarmın lanet sesiyle yataktan kalktım. Siyah yatak örtümü üstümden atıp hızla beyaz dolabımın önüne gittim. Lanet dolabımı açıp içinden kareli okul eteğimi ve beyaz okul gömleğimi alıp yatağın üstüne fırlattım. Hızla giyinip dünden hazır olan çantamı alıp lanet odamdan dışarı çıktım.
Kıravatımı geniş bağlamıştım her zaman ki gibi😏. Ama tabikide diğer kızların kullandığı o lanet boyaları suratıma sürmeyip sadece yıkayıp evden çıkmıştım.
Hızla okula doğru yürümeye başladım. Ama o da ne!!!
Karşıma bir "öküz" çıkmıştı.
" Ya abi önüne baksana." Diye çıkmıştım ona. O mu kimdi? Okulun baddddd boyyyyy erkeği berkecan.
" Pardon yavrum görmemişim. " yavrum¿ Şimdi buna kafa göz gireceğim.
" Pardon da nereden yavrun oluyorum? " Sağ elimin işaret parmağını ona doğru sallamıştım. Hızla kolumu tuttu ve beni kendine doğru çekti. Sigaraya karışık nane kokusu burnuma dolmaya başlamıştı. Okulun tüm kızlarının ondan neden hoşlandığını anlamıştım. Ama hayır ben onlar gibi değildim.
" N-napıyorsun? B-bırak kolumu öküz? " Neden kekelemiştim şimdi. Ben diğer kızlar gibi değildim oysa ki. Etkilenmemiştim. Sadece anlık gelişen olayın şokunu üstümden atamadım.
Suratını bana yaklaştırıp nefesini suratıma üfledi. Sigara kokuyordu. Offff harika.😩✋ Ne diyorum ben!
" Bırakmazsam ne olur?"" Ben senin bildiğin kızlar gibi değilim çekil. " Diyerek onu ittim. Geri doğru yalpaladı. Bu fırsattan istifade koşmaya başladım. Arkadan bağırışlarını duyuyordum. Ama umursamadım çünkü ben diğer kızlar gibi değilim.
" Seninle işim bitmedi ufaklık. "
(...)
Koşarak okul kapısından içeri girip bizimkilerin yanına gittim. Onlar mı kim? Can, Mert, Kerem, Çağatay
Evet ben diğer kızlarla anlaşamazdım oyüzden erkeklerle takılıyorum. Hızla yanlarına oturdum." Selam brolar. "dedim çantamı yere bırakırken soluklanıyordum.
" M bak sana ne aldım. " dedi Çağatay ve çantasından en sevdiğim şey olan ÇİKOLATALI SÜT çıkardı. Hızla elinden alıp içmeye başladım.
" Aşk ya aşk adammm. " Bir hamlede bitirmiştim. Her gün nerdeyse on koli içerdim. Çok seviyordum.✌️
Biten kutuyu yan taraftaki çöp kutusuna basket attım. Çağatay bana göz kırptı. " Ne o soluk soluğasın bakıyorum. "
Yine aklıma gelmişti o aptal çocuk. " Sabah bir öküzle çarpıştımda ondan. " Sadece kim olduğunu can anlamıştı. Çünkü ona demiştim geçen partide. Diğerleri bon bon baktı.
" Berkecan. " Dedi can diğerlerine açıklayarak.Çağatay arkamda bir yeri göstererek konuştu. " Geliyor seninki. " Arkamı döndüm. Oradaydı. BERKECANNNN
" Nereden benim ki oluyor acaba ? " Dedim çıkışarak. O anda zilin çalması işime gelmişti hızla kalkıp sınıfa gittim.
Hızla sırama oturup efebiyat defterimi çıkardım. Bizimkilerde arkadan geliyordu. Yanıma oturdular.
" Niye hızla gittin M " dedi kerem. Bişey demedim. Hoca derse girdi. Ve hızla konuştu.
" Arkadaşlar aramızdan bir öğrenci sınıf değişikliği yaptı bu yüzden sınıf öğrenci sayısı eşitliği için yeni bir sınıf arkadaşınız var. " Ve o anda kapı çaldı. Ve içeri o girdi.
BERKECANNN ÖKÜZÜ.
" evet yeni sınıf arkadaşınız berkacan."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Evet birinci bölüm sonu. Umarım keyif alıyorsunuzdur. Umarım ekranı yumruklamıyorsunuzdur malum dolar 13 yeni telefon almak zor. JDBDJDNDKDNDJBD
Yeni bölüm
10 vote
5 yorumÖpüldünüz muahhh...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLİ 🔥 ÇOCUK
Teen Fiction( CRİNGE FEST WARNİNG ⚠️) Eğlence amaçlıdır. Yazarken çok eğlendik ve sinir krizi geçirdik. Umarım sizde eğlenirsiniz. İlk ve son cringe kitabımdır................ Diğerleri gibi olmayan bir kız. Bad mi bad boy bir eRRRkek. Akıl sağlığını kaybetmek...