Černý Kocour

51 5 0
                                    

Měl jsem černýho kocoura jménem Digo. Byl to nenáročný kocour, který se vždy přišel pomazlit a hned si někam zalezl a více nepovažoval. S Digem jsem měl velmi přátelský vtah, protože jsme oba bydleli ve velkym baráku který nám byl kničemu. Vlastně s námi bydlela ještě moje manżelka. Bohužel. Každý jsme si žili svůj život a nijak jsme si ho nenarušovali. Ale teď zpět k Digovi.
Jednu noc, když jsem spal v obýváku což nebylo nic neobvyklého se mi zdál sen, jehož dějem bylo že mám kocoura zabít, protože mi narušuje a niči vtah s manželkou - takový nesmysl. Jednoho dne, když jsem přišel z hospody tak jsem uviěl Diga na okně. - Asi se divíte proč mě to tak zaskočilo, protože u koček je to normální když jsou na okně. Ale mě zarazil jeho pohled. Měl sevřené oči, zkroucený tělo jako paragraf a hleďel na mojí osobo jako na zjevení.
Druhý den ráno mě má manželka požádala - no spíš oznámila, że skočim do sklepa pro zavařeniny. Když jsem se vracel ze sklepa a plnýma rukama okurek,kompotů a zelím tak se mi pod nohy motal Digo. Samozdřejmě že mi ty nohy podkosil a já všechno vysypal. V tu chvíli jsem dostal takový vztek - jakoby mi ruplo v hlavě, že jsem měl chuť Diga zabít. Vzal jsem sekeru která vysela na zdi hned po mé pravici a napřáhl jsem ji a seknul.
Ale do cesty se mi připletla má manželka, která se asi přišla poďívat co se děje. Seknul jsem manželku do břicha - místo Diga jsem zabil jí.
Nevěděl jsem co mám dělat - nebo spíš kam tělo ukrýt. Mám jí snad rozřezat a spálit? Nebo hodit do studny? Napadlo mě něco lepšiho - tělo zazdim do zdi jako se to dělávalo v pravěku!
Můj geniální nápad pravděpodobně fungoval, protože uběhl týden od vraždy a nikdo se na manželku nevyptával - taky kdo by se na tu krávu vyptával že? Ale jednoho dne přece jenom někdo zazvonil u dveří. Byla to policie - vyptávali jse mě kde je má manželka. Ale já jim řekl že je na pracovní cestě v LA a že se vřáti za měsíc. Oni mi všechno odkývali a poprosili mě aby jsem jim ukázal celý dům. Já nebyl proti tomu, páč jsem věděl že nic nenajdou. Pozval jsem je dál a nabýdl jim šálek čaje.
Nejprve to okoukli půdu až po přízemí - a nakonec sklep. Stál jsem s nima ve sklepě a tvrdil jsem jim že namám co skrývat - klep mi ti dva policisté pochválily že není vlhký a studený. V tu chvíly jsem zabouchal na zeď a prohlásil jsem že tento dům jsem stavěl já, ale neuvědomil jsem si že na tom místě - přesně na tom místě je pohřbená má manželka.
Zeď popraskala a manželka zní vypadla. Samozdřejmě že mě zavřeli. Dostal jsem 25 let bezpodmíněčně.
Momentálně mám za sebou 10 let a píšu tenhle deník. Ničeho nelituju a co je s Digem nevím, asi je v tom domě. Ale já se tam už nikdy nevrátím.

Černý KocourKde žijí příběhy. Začni objevovat