Dark Paradise 7. Bölüm

58 4 0
                                    

Beomgyu Pov:

Beomgyu:Ben cesaret seçiyorum.

En fazla ne diyebilirki...

Tae:'I am his lover'daki (öyle bir dizi yok götümden salladım) meşhur sahneyi YEONJUN ile canlandır.
Beomgyu:Ne!?

Yeonjun'a baktığımda sırıtıyordu.

Beomgyu:B-başkasıyla yapsam olmaz mı?
Tae:Nope.
Beomgyu:Ama-
Jungkook:Hadi~

İkimizde ayağa kalktık ve sahneyi canlandırmaya başladık.

Yazardan:
Yeonjun Beomgyu'yu sertçe duvara ittirdi,Gyu'nun beline bir elini koydu yavaşça ve kendine daha da yaklaştırdı.Dudakları neredeyse birbirine değecekti.Ve Yeonjun 'replikleri' söylemeye başladı.

Yeonjun:Artık daha fazla dayanamıyorum.
Beomgyu:Neye?
Yeonjun:Hala farkında değilsin...SENDEN HOŞLANIYORUM!
Yeonjun:Sana deliler gibi aşığım anlasana...
Beomgyu:B-ben...

Ve Yeonjun dizideki o meşhur haraketi yaptı.Diğer elinide Gyu'nun yanağına koydu.Ona daha da yaklaştı ve...ÖPTÜ.Beomgyu yavaşça kollarını kaldırıp Yeonjun'un boynuna sardı.

Tae:Tamam bu kadar yeterli!

Ve iki genç birbirinden ayrıldı.Beomgyu'nun kulaklarına kadar bütün suratı kızarmıştı.Yeonjun Gyu'nun kulağına fısıldadı.

Yeonjun:Hadi ama Gyu sadece bir replikti~

Doğru sadece bir 'replik'
Herkes tekrar yerlerine geçti,merdivenden birisi inince şaşırdık.Bu kişi Taehyun'du (gece olduğu için durmuşlardı o sırada bindi)

Taehyun:Herkese selam!
Jungkook:Merhaba!
Lia:Doğruluk mu Cesaretlik mi oynuyoruz katılmak ister misin?
Taehyun:Neden olmasın!

Diyerek Gyu'nun yanına oturdu.Ve tekrar şişeyi çevirdiler.Taehyun Gyu'ya soruyordu.

Taehyun:Hoşlandığın biri var mı?

Herkes Gyu'ya dikkatlice bakıyordu.Özellike birileri daha çok dikmişti gözünü.

Beomgyu:B-ben...
Lia:Evet?
Beomgyu:Y...y-yok!

Taehyun'un suratı düşmüştü.
Birkaç kez daha oynadıktan sonra herkesin uykusu geldiği için oyunu bırakmaya karar verdiler.Herkes odalara dağıldı.

Dark ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin