Dark Paradise 11. Bölüm

70 4 0
                                    

Yazardan:
Kapıdan Yeonjun ve Soobin çıktıktan sonra Gyu mutluluktan ellerini havaya kaldırdı ve salladı.Aslında zıplayacaktı ama ayağı buna maalesef izin vermemişti.
45 dakika sonra~
Yeonjun kapıyı yavaşça açarak parmak ucunda odaya girdi.Yatakta bir bebek gibi uyuyan Beomgyu'yu gördü.Adeta bir meleği andırıyordu.Onun bu haline hafifçe kıkırdadıktan sonra yatağa yaklaşıp ucuna oturdu.Küçüğünün saçını okşamaya başladı.Sevgilisi birkaç dakika sonra hafif kıpırdanmaya başlayıp uyanmıştı.

Beomgyu:Sabah mı oldu?
Yeonjun(kıkırdayarak):Hayır yaklaşık 1 saat falan uyudun.İyi misin?
Beomgyu:Evet.
Yeonjun:Peki...işe devam edebilir misin?
Beomgyu:Tabi ki!
Yeonjun:Emin misin?
Beomgyu:Evet yoksa sıkılıyorum ve yatmayı sevmiyorum.
Yeonjun:Tamam o zaman ben çıkıyorum sende gelirsin.
Beomgyu:Hı hı (ne güzel bir cvp)

Uzun boylu oğlan yavaşça odadan çıktı.Beomgyu'da üstünü giyindikten sonra dışarıya çıktı.
[...]
Kai yanından hızlı birşey geçince şaşırmıştı.

Kai:Uh...Oh?

Beomgyu teknenin etrafında koşturuyordu.Yaklaşık 5 kez falan tekneden tur attıktan sonra durdu.

Soobin:Lan çocuk durmuyo nasıl tutçaz biz bunu?
Yeonjun:Durdu.

Gyu yanlarına koşarak gitti.

Beomgyu:Hehe
Kai:Ayağın yaralı diyoz sen gidip etrafta koşuyosun.
Beomgyu:Ama çok yattım enerjimi atmam lazım.
Yeonjun:Neden bu kadar yediğin anlaşıldı.
Beomgyu:Yah!

Büyüğüne dil çıkardıktan sonra masa örtüsünü alıp sofrayı hazırlamaya başladı.Hazırlık bitince müşteriler sofraya oturdu ve yemeye başladı.

Jungkook:Gyu ayağın nasıl?
Beomgyu:Gayet iyi,teşekkür ederim...
Soobin:Evet teknede koşturdu bütün gün.
Beomgyu:Hey!!

Gyu'nun tatlılığına müşteriler gülmüştü.

1 saat sonra~

Müşteriler odalara ayrılmıştı.Herkes çok yorulmuştu.Sonunda bütün işlerini bitirmişlerdi.

Beomgyu:Kai ben acıktım~
Kai:Bana ne
Beomgyu:Aw beni aç mı bırakacaksın?
Soobin:Kendi yemeğini yedin sonra bizimkilerden kalanlarıda yedin,daha fazla yersen patlıycan.

Beomgyu dudak büzüp oturdu.Yeonjun onun bu haline güldükten sonra kalkıp dolaba doğru gitti.Bir cips çıkardı.

Beomgyu:Hadi yiyelim!!
Yeonjun:Bir şartla.
Beomgyu:??
Yeonjun:Teknenin üstüne çıkıp hep birlikte yıldızları
izliycez ve anılarımızı anlatıcaz.
Beomgyu:E tamam bu kolay ki
Yeonjun:AMA koşturmayacaksın.
Beomgyu:Aw koşturmam akşam oldu ve yoruldum.
Kai:Tamam hadi gidelim.

Evet ölmedim yaşıyorum.1 asırdır yokum noldu diye sorcaksanız bahanem  sınav vardı o vardı bu vardı derken herşey gecikti ve üşendim.Sınavı bahane ediyom ama onlarada çalışmadım neyseh janim sagolsun😌
Umarım beğenmişsinizdir ve YALVARIRIM yorum yapın bişi yapın aa motivasyon gidiyo valla yazmam🙂

Dark ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin