sunghoon kosarak sinifina cikti. dun cok pis dusmustu ve gotu oldukca acimisti. ama heeseung gelip ona ramyeon yapmisti. bu yuzden bugun cok neseliydi.
siniftan iceri girdiginde "niye opusmediniz siz" diye cigiran jake ile tekrar yuzunu asti. "kardesim, niye opuselim ya! bi koyucam simdi sana burdan."
"NE DEMEK NIYE OPUSELIM SUNGHOON! OPUSMENIZ GEREKIYODU!" o sirada sinifa giren yuki de ayni sekilde tepkiye dahil olmustu. "hakli yalniz, neden opusmediniz?"
"yuki, bogarim seni yuki. OLDURURUM SENI BAK DELIRTME BENI BOGAZINI SIKARIM BEN SENIN TAMAM MI!"
sunghoon cok bagirdigi icin yan sinifta olan seoyoung ve kangsung da gelmisti. "opusmemissiniz sunghoon." dedi kangsung. "hic mantikli degil mesela ben suhyun la sokakta karsilasinca bile opusuyorum."
"olm sen firsatci bi orspucocugusun." dedi seoyoung. "susar misin seo sen." "tm kang aglama sustum."
"ee kiss neden olmadi?" diye bu defa seoyung sordu. "YA SIZI BANA SAYIYLA MI GONDERIYOLAE YA! NIYE OPUSEKIM HEESEUNGLA NEDEN OPUSELM NEDEN NEDEN!"
"cunku as-" "jake kes sesini" "tamam sunghoon kizma kaza oldu." "tm"
o sirada sunoo ve jungwon damlamisti sinifa. "SUNGHOON NEDEN OPUS-" lafini bitiremeden jungwon agzini kapamisti. "SUNOO SUS AETIK NEDEN OPUSSUNLER!"
"JWON BI DEN ADAMSIN JWON! ADAMSIN!"
"SAGOL SHOON HYUNG!"
*meanwhile heeseung in sinif*
"ya niye opusmediniz be hseung?" "chenle. lutfen. sus artik. lutfen sus. nolursun. sus artik."
"ama opusmediniz, nasi opusmeyebilirsin."
"CHENLE SUS ARTIK CAKICAM AMINA A"
"guno hseung in sinifi. hseung niye opusmediniz"
"jay chenle bitti zen basliyosun jay. SIKTIR GIT AMINA KODUGUMUN ADAMI NIYE OPUSELIM YA!"
"NE DEMEK NIYE KARDESIM. EVINE GITMISSIN OPUSUCEKSIN"
"SUNGCHANI DA OP O ZAMAN CHENLE"
"BEN NE ALAKA YA! SHOTAROM VAR BENIM NAPIYIM BU PIS ZENGIN ZUPPE CINLIYI"
"kusura bakma sungchancim. kazara araya kaynadin."
"BENIM NEREM ZUPPE SENSIN ZUPPE PIS OC"
"KES CHENLE GIDIYOM BEN"
"SIKTIR GIT PIS! CINLI DIYO YA! SEVGILIN JAPON DEGIL SANKI! IRKCI OROSPUCOCUGU! neyse. evet heeseung neden opusmediniz?"
"birazdan anneni sikicem. goruceksin neden opusmedigimizi canim arkadasim."
"tamam hseung calm down. nefes al ver. al ver. sakinlesiyosun. aferiin."
"siktir simdi"
"tamam."
"ben?"
"sende sinifina siktir git hadi bb."
"ayip."
"SIKTIR GIT JAY PARK!"
"TAMAM AMK SAKIN OLUR MUSUN! gidiyom gittim bb"
"bb"
_______
07.12.21
duzyazicik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ ltfen uc snyede bir annen deme srtik ⌗ heeseung × sunghoon
أدب الهواةsunghoon aynen knk annen [texting, story] ©jadedstilll - 2021/22