?? Situation.
Ehhh itu bukan ke Rowoon kenapa dia ada dekat taman seorang diri??Guard tak kunci pintu pagar ke??.Lelaki itu menuju kearah Rowoon dan berkata..
"Rowoon let's go"???
Rowoon memandang kearah suara yang menyebut namanya itu..
"Uncle ???."kata Rowoon
Ayden situation.
Ayden melangkah ke arah anak²nya yang sedang bermain dibilik mainan yang tersedia dirumah keluarganya.
"Rawoon mana adik?"tanya Ayden
"I don't know mummy..rowoon say he want to play at playground"kata Rawoon
"WHAT!!!Rawoon call daddy know"tegas Ayden..
Rawoon dengan pantas berlari ke arah Sean yang sedang berehat didalam bilik..
"Daddy² let's go..mummy call u right know"kata Rawoon
"Okey let's go"kata Sean
Sean dan Rawoon melangkah ke arah Ayden dengan pantas..Sean melihat Ayden didalam kegelisahan tiba² timbul satu persoalan didalam kepalanya..
"Sayang kenapa ni?"tanya Sean
"Rowoon pergi playground sorang²!!""kata Ayden
"What!!! Jom kita cari Rowoon dekat playground!!!"kata Sean.
"Okey..Rawoon stay dekat rumah dengan Nanny and Dada"kata Ayden.
"Kamu berdua pergi cari Rowoon..Mama dengan Papa jaga Rawoon dekat rumah..Nanti kalau Rowoon ada balik ke Mama Call kamu"kata Ibu Ayden.
Playground situation.
"Biy mana Rowoon ni!! I risaukan dia"rintih Ayden
"Sayang kita berpecah dulu..U cari dekat bahagian sini I cari dekat bahagian sana"Kata Sean
Ayden mengikut arahan yang diberi oleh Sean dan mereka berdua berpecah untuk mencari Rowoon..
"Mana anak mummy dengan Daddy pergi..Kenapa Rowoon buat mummy dengan Daddy risau sayang" omel hati Ayden..
"Kim Rowoon eodie issinayo?"jerit Ayden
Ayden hampir putus asa mencari Rowoon selama 30 minit di kawasan Playground yang luas itu..Setiap berjumpa dengan orang Ayden akan bertanya pasal Rowoon.
Di kejauhan Ayden melihat sosok tubuh kanak² yang sedang menikmati ice cream di hujung taman itu..
Ayden mengamati tubuh kanak² itu dan berharap itu Rowoon.Tapi kanak² itu bukan duduk seorangan.Kanak² itu di temani seorang lelaki dewasa yang membelakangi Ayden.
Ayden menghampiri kawasan itu dan cuba memanggil nama Rowoon.Berharap kanak² itu adalah anaknya.
"Kim Rowoon.."panggil Ayden
Dan kanak² itu berpaling kearah Ayden dan tersenyum.Ternyata kanak² itu adalah Rowoon..Rowoon berlari kearah Ayden dan memeluknya..
"Anak mummy..kenapa keluar rumah tak bagi tahu mummy dulu..Rowoon tu kecik lagi baru umur 6 tahun"bebel Ayden.
Lelaki yang bersama dengan Rowoon itu berpusing dan menghadap Ayden..
Bersambung....
YOU ARE READING
Baby Boy [Mpreg] ✅
Romance( COMPLATE ) 18xx Mula -1 september 2021 Tamat - 13 march 2022